Jeg har en iPhone 3 liggende, som jeg ikke bruger som telefon, er der nogle som ved hvordan jeg for iPod touch software ind i den?.. |
Hvad er en iPhone 3? Mener du iPhone 3G? Apps til iPod Touch er også tilgængelig til iPhone.
Jeg har en iPhone 3 liggende, som jeg ikke bruger som telefon, er der nogle som ved hvordan jeg for iPod touch software ind i den?.. |
Mvh Michael
29 86 53 71
www.arh.dk
Hvad er en iPhone 3? Mener du iPhone 3G? Apps til iPod Touch er også tilgængelig til iPhone. |
Desuden behøves der ikke være et sim kort i for at du kan bruge den så du kan sagtens bruge den som en ipod touch :) |
Kan ikke se hvorfor du skulle nedgradere fra iPhone versionen af iOS til iPod versionen. iPhone versionen kan jo det samme plus lidt mere. Det er ikke lige til, så jeg vil ikke anbefale dig det. |
Grunden er at det er børnene som bruger den og det er kun til at spille og hører musik på, derfor behøver den ikke kunne andet og det er jo hvad en iPod touch kan |
Mvh Michael
29 86 53 71
www.arh.dk
Jeg skulle gerne mene der ligger nogle begrænsninger inde i Indstillinger. Der kan du slå fra og til af hvad du behøver. |
Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau
Tænkte bare om det ikke godt kan lade sig gøre at komme den software i??? |
Mvh Michael
29 86 53 71
www.arh.dk
iPod Touch kører PRÆCIS samme software som iPhone (og iPad), nemlig iOS. Tag simkortet ud af telefonen, og så kan den ikke bruges til mere eller mindre end en iPod Touch. |
Ung iværksætter!