Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg dygtig nok?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Tønsberg
Tilmeldt 24. Apr 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer :)

Jeg er ved at starte op en tjeneste der skal matche konsulentydelser med eventuelle behov i fysioterapiklinikker. Min rolle er at jeg skal være bindeleddet som sørger for at konsulent og klinikken kommer sammen.

Scenario: Klinik x sin omsætning går ned. Jeg snakker med ledelsen på klinikken og afdækker problem 1,2 og 3. Jeg tager så kontakt med konsulenten/konsulenterne der har viden om hvordan man kan løse problem 1,2 og 3 og arrangerer et møde mellem klinkken og konsulenten/konsulenterne.

Problemet er at jeg ikke har nogen erfaring inden for at fungere som bindeleddet i sådan en process. Jeg føler dog selv og får også bekræftet af venner og familie at jeg er dygtig til at se muligheder i stedet for begrænsninger - en egenskab jeg mener er vigtig for en person der skal være bindeleddet. Videre er jeg meget positiv og udadvendt. Af uddannelse har jeg fuldført gymnasiet, og har om 3 måneder færdig med min professionsbachelor i fysioterapi. 

Synes I at jeg mangler noget vigtig viden eller synes I det er bare for mig at give den gas? Jeg bliver også meget glad for ideer til hvordan mit koncept kan forbedres :)

God søndag!

Vh.

Magnus Birkrem

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Magnus Birkrem:
Problemet er at jeg ikke har nogen erfaring inden for at fungere som bindeleddet i sådan en process.

Du behøver vel ikke at sælge dig selv som bindeled. 

Når du har afdækket problem 1, 2 og 3, så fortæller du kunden, at du sætter den/de rigtige konsulenter på opgaven. Om de så er interne eller eksterne konsulenter, kan vel i princippet være lige meget?

Du kan selvfølgelig godt fortælle kunden, at du muligvis benytter dig af eksterne konsulenter til opgaven - men det er jo i princippet irrelevant for kunden. 

Der hvor "bindeleds-problematikken" så kan opstå, kan være når du skal forhandle honorar med de eksterne konsulenter - men det er jo i princippet bare at få udfærdiget en standard-kontrakt. 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Om der er marked for konsulenter til fysioterapiklinikker, ved jeg ikke.
Men jeg har svært ved at se mig selv betale for et bindeled.
Så vil jeg hellere selv finde en konsulent.
Derfor skal du nok, som Allan siger, indrette dig således, at du sælnger konsulentydelsen og hyrer konsulenten.

Derefter er det et spørsmål om at sætte salgsprisen højere end købsprisen uden at overstige det niveau, som kunden vil betale.

Men det, jeg studser mest over er din overskrift - Er jeg dygtig nok?
Det ved jeg ikke, om du er, men jeg er næsten sikker på, at hvis du er i tvivl om, hvorvidt u er dygtig nok - så er du det sandsynligvis ikke endnu.
Men det kan du jo blive.

God vind med projektet.

Hans

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)