Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback med mit nyt update

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Apr 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har arbejdet lidt med et nyt design til min webshop. Jeg håber at i vil give noget feedback på det nye, så jeg kan få det konverteringsoptimeret! - Jeg vil gerne høre hvad der er godt og hvad der er skidt.. :)

siden er: www.swag505.com

Mange hilsner

Pooh Bear

Fra København
Tilmeldt 5. Sep 12
Indlæg ialt: 38
Fra  Meemooz Skrevet kl. 11:22

Synes umiddelbart designet er fint - det ligner en webshop :-)

Kan ikke helt se sammenhængen mellem domænenavnet og det du sælger?

Tilmeldt 7. Apr 12
Skrevet kl. 16:06

Hej Mark, swag er et nyt ord fra teenagers, webshoppen er bygget med dem in mind  og 505 er.......  flot. Skype-Wink

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 16:41

Meget standard webshop opbygning. Ikke dårligt, men heller ikke noget særligt. Umiddelbart en webshop jeg hurtigt ville forlade igen - ved ikke helt lige hvorfor, men det er min umiddelbare tanke.

Derudover virker den ikke rigtig? Og i toppen står der text_shopping_cart.

Og... så forstår jeg altså heller ikke sammenhængen mellem det du sælger, dit navn eller dit logo(som jeg ikke bryder mig voldsomt om) - og det på trods af dit bud på en forklaring. Hvorfor en webshop for memorycards specielt målrettet teenagers? Og hvor i designet/opbygning ser vi at den skulle være målrettet dem?

Forstår det ikke helt, sorry.

\Mikkel

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:50

udnyt bedre titlen at den kan vises op til 70 tegn lige nu vises det ikke på forsiden , hvor der kun bruges 1 ord som der er dit domæne navn lav en sigende titlen omkring sidens emme.

siden er både på dansk og engelske oversætte de engelske standard produkt beskrivelser , til unikke danske og på den engelske del lav også unikke der for http://www.copyscape.com/ afsløre at der er brugt standard produkt beskrivelser , det er en stor seo fordel at man laver sin egne unikke produkt beskrivelser

få en kontakt formular på kontakten siden det ville gøre det noget lettere at kontakte jer

i alt er det en siden , der nok skal lykkes med dansk engelske især blandet samme på siden gør siden meget rodet og du mister helt sikkert en masse kunder på den konto.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 7. Apr 12
Skrevet kl. 17:59

Hej Mikkel, jeg market mit SD memorycards til teenagers fordi alle har mobil nu, og alle vil ha mindst 16GB for deres data. Jeg har prøvet at skifte Shopping Cart til Dansk, men jeg er ikke så klog..... og logo.... mmmm.... ja det er ikke så godt, men det var sjovt at leave. giggle Big Smile  

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Sep 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 18:21

Hejsa.

Nu har jeg kigget lidt på din webshop. Jeg er ligesom nogle af de andre ikke helt sikker på om jeg synes navnet på shoppen associere med dit produktsortiment og/eller valg af målgruppe. Swag er bestemt blevet et kendt ord, men swag og så tallene 505 og så en webshop med sd kort, jeg ser ikke helt den røde tråd

Udover det synes jeg selve shoppen er sat overskueligt op, der er ligesom det der skal være, og er enkel og ligetil. Den minder meget om mange andre webshops, og det har selvfølgelig både sine positive og negative sider.

Logoet tillader jeg mig ligesom andre også at sætte spørgsmålstegn til. Logoet siger mig ikke noget som helst, det ser i mine øjne lidt underlidt ud i mine øjne.

Men spændende projekt du har gang i, og jeg ønsker dig alt mulig held og lykke. Dette er naturligvis kun mine synspunkter, så det kan sagtens være du rammer helt plet med din hjemmeside i din målgruppe. :)

Mvh Simon

FlexiPower er en elektronik webshop med fokus på universal strøm og produkter til farten. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)