Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

modtagelse af betaling fra privat kunder i sverige

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Går og overvejer at lægge lidt kræfter i at sælge mit produkt i Sverige. Pris niveauet er mellem 400-500dkkr.

Jeg regner med en årlig på dette produkt på 40.000kr

Har forhørt mig lidt i banken omkring modtagelse af betaling. De anbefaler selvfølgelig en erhvervsløsning med det helt stor hornorkester til.(læs gebyrer og månedlige betalinger). Umiddelbart virket det til at skyde lidt over målet.

Derfor tænkte jeg på om det som dansk statsborger er muligt at oprette en alm. bankkonto i Sverige til kundernes indbetalinger? Er der nogle der har erfaringer med dette?

Mvh

Morten

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 14:49
Hejsa

Jeg da jeg boede i sverige for 3 år siden, der skulle du have et svensk cpr nummer for at kunne oprette en konto.
Men prøv at kontakte en svensk bank og hør hvad de siger. Alternativt kan du jo lave en kort aftale med pbs så dine kunder betaler online.

/Torben

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 14:55
både Nordea og Danske bank har afdelinger i Sverige, så de burde da kunne hjælpe dig med et svensk kontonummer ?

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 18:18
Vi har en konto i Danske Bank, Sverige.
Sverige er et godt land at sælge i synes jeg .
Svensken har ikke noget imod, at betale forud før levering. Skyldes nok de store afstande. De er vant til at købe via postordre og rart for os producenter at have lidt fat i den lange ende, når man ikke lige har tid til at køre op og banke på for at få sine penge.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)