|
Har du evt. talt med et forlag?
|
Hvordan går det med salget af din ebog? Hvis du er stødt på forhindringer, så bare spørg løs. Jeg har i øvrigt netop lanceret en Facebookside om salg af ebøger, hvor jeg løbende kommer med mere avancerede tips til hvordan du bedst sælger en ebog (og andre informationsprodukter), som jeg tænkte, du kan have glæde af. |
Hej Bjarne. Har lige luret din FB side, som er fin nok - Men jeg tror det vil være en rigtig god ide at organisere indholdet lidt mere. Man bliver sådan lidt forvirret (jeg gjorde ihvertfald) når det er kommentarer der postes i ny og næ uden nogen form for start eller slut. Ellers et vældigt fint initiativ. Vi har brug for mere af den slags |
Arbejder for Nonbye A/S med markedsføring af facadeskilte
Tak for din konstruktive feedback. Den sætter jeg stor pris på. Du har ret. Det kan godt blive lidt uoverskueligt på Facebook. Pga. de begrænsninger der er på Facebook er det dog heller ikke mit mål at lave en A-Z guide der, men at give tips til forskellige aspekter omkring at lave og markedsføre sine informationsprodukter. Til formålet at lave en A-Z guide til informationsprodukter er en ebog meget mere velegnet (Noget jeg i øvrigt arbejder på). Jeg har udgivet nogle artikler på mit website, som er noget mere overskueligt listet, til dem der skulle være interesseret i flere tips om at lave, markedsføre og tjene penge på informationsprodukter. Nu er det ikke meningen, at jeg vil hijacke denne tråd, så hvis du/I har spørgsmål omkring informationsprodukter, som ikke er blevet dækket på Facebooksiden eller mit website, er du/I meget velkomne til at skrive en privat besked til mig via Aminos beskedsystem, så skal jeg svare så godt jeg kan. |