Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telia - Hvad f.... gør jeg?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 357
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 26-06-2007 13:28:05
Forfatter:Jesper Norbøll
  Jeg står over for et ret irriterende problem som begynder at nærme sig chikane. Jeg vil godt lige høre Jeres syn på sagen:

Det kæmpe problem er blot, at vi løser nogle opgaver for det 'rigtige' Telia, og derfor ikke bare lige kan kaste røret på, når der ringer nogen og præsenterer sig som værende fra Telia. 

Jeg vill helt sikkert ringe til min kontakt i (hvis det var min kunde) Sverige og præsentere hvad der fanden der foregår i Danmark.

Du skal tænke på at de store chefer sidder ikke i Danmark for Teliasonera AB - det gør de i Stockholm og de danske chefer er jo nikke dukkerne der gør som der bliver sagt.

Jeg tror faktisk at de svenske chefer ville blive glade for, at få at vide hvad de fanden har gang i Danmark...

Det er stort set altid bedre at gå fra toppen og ned af end fra bunden til toppen..

mvh.
whatever

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:07
Dato: 26-06-2007 20:59:32 Forfatter: whatever
Dato: 26-06-2007 13:28:05
Forfatter:Jesper Norbøll
  Jeg står over for et ret irriterende problem som begynder at nærme sig chikane. Jeg vil godt lige høre Jeres syn på sagen:

Det kæmpe problem er blot, at vi løser nogle opgaver for det ''rigtige'' Telia, og derfor ikke bare lige kan kaste røret på, når der ringer nogen og præsenterer sig som værende fra Telia. 

Jeg vill helt sikkert ringe til min kontakt i (hvis det var min kunde) Sverige og præsentere hvad der fanden der foregår i Danmark.

Du skal tænke på at de store chefer sidder ikke i Danmark for Teliasonera AB - det gør de i Stockholm og de danske chefer er jo nikke dukkerne der gør som der bliver sagt.

Jeg tror faktisk at de svenske chefer ville blive glade for, at få at vide hvad de fanden har gang i Danmark...

Det er stort set altid bedre at gå fra toppen og ned af end fra bunden til toppen..

mvh.
whatever

Ja og ellers bliver den kontakt han har i Sverige sikkert bare irriteret over at han skal håndtere den slags. Den chef Jesper har noget kontakt til er sikkert en hvor Jesper udarbejder nogle tryksager eller lign. Det vil sige det højst sandsynlig ikke er en mand der har ansvar for de call centre eller overhovedet har noget med salg at gøre.

Så jeg ville synes det var syndt at belemre en ellers god kontakt med den slags.

Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 14:15
Side 2 ud af 2 (13 indlæg)