Kære alle Aminoer.
Jeg har mest været med på en ”kigger” herinde, men nu syntes jeg at jeg har noget på hjertet. Kort om mig: jeg 41 år, bosat i Nordjylland(syd for Ålborg), Jeg har i en del tid arbejdet med udvikling og gennem arbejde software produkter, optimering af dette, samt vendt og drejet dem således at der kunne ses økonomi eller enorm bruger flow i det, og at kunden/bruger fik så meget værdi ud af det at det som muligt. Derudover har jeg nogle rigtig gode patenter inden for digital film/musik som bliver brugt i det fleste store tjenester, det skal jeg i dette år til at arbejde på at have håndhævet. Jeg er udvikler, problemløser og sælger i tanken og handling, jeg ved at jeg er meget kreativ anlagt inden for it området til at få nye og unikke ideer /tiltag og tilpasse dem ud fra markedet, dvs. jeg er ikke programøren, jeg er blot ”fortælleren”, ligesom ingeniøren heller ikke bygger huset, men har folk til det ud fra hans ideer, beregninger osv. Baggrunden til handling: Jeg har trukket skrivebordsskuffen ud, og fundet nogle rigtig spændende app løsninger som jeg er ved at færdigøre den endelige beskrivelse på og som jeg skal have sat i værk snarest, samt går så småt i gang med at opbyggelse af en ”Itbank”(forklaring kan komme senere) Selv om der er noget jeg syntes jeg kan og som jeg brænder vildt for, må jeg som så mange andre indse, at der er rigtig meget mere som jeg ikke kan- men det er der så andre der kan og meget tit er man mange om en succes! I min verden er det bedre at få hjælp af andre til at få noget færdigt, frem for at side med noget halvfærdigt man kun kan tænke sig til! Hellere 25% af en succes, frem for 100% af en fiasko Jeg ved at der er rigtig mange som mig med samme holdning og problem! Mine intentioner / planer / ønsker: Derfor er min intentioner at samle en lille fælles og yderst professionel sammensat ”Appclub” med forskellige faglige kompetencer samlet, hvor vi regelmæssigt mødes fysisk, brainstorme, opdatere om nyheder inden for denn