Kære alle Aminoer.
Jeg har mest været med på en ”kigger” herinde, men nu syntes jeg at jeg har noget på hjertet. Kort om mig: jeg 41 år, bosat i Nordjylland(syd for Ålborg), Jeg har i en del tid arbejdet med udvikling og gennem arbejde software produkter, optimering af dette, samt vendt og drejet dem således at der kunne ses økonomi eller enorm bruger flow i det, og at kunden/bruger fik så meget værdi ud af det at det som muligt. Derudover har jeg nogle rigtig gode patenter inden for digital film/musik som bliver brugt i det fleste store tjenester, det skal jeg i dette år til at arbejde på at have håndhævet. Jeg er udvikler, problemløser og sælger i tanken og handling, jeg ved at jeg er meget kreativ anlagt inden for it området til at få nye og unikke ideer /tiltag og tilpasse dem ud fra markedet, dvs. jeg er ikke programøren, jeg er blot ”fortælleren”, ligesom ingeniøren heller ikke bygger huset, men har folk til det ud fra hans ideer, beregninger osv. Baggrunden til handling: Jeg har trukket skrivebordsskuffen ud, og fundet nogle rigtig spændende app løsninger som jeg er ved at færdigøre den endelige beskrivelse på og som jeg skal have sat i værk snarest, samt går så småt i gang med at opbyggelse af en ”Itbank”(forklaring kan komme senere) Selv om der er noget jeg syntes jeg kan og som jeg brænder vildt for, må jeg som så mange andre indse, at der er rigtig meget mere som jeg ikke kan- men det er der så andre der kan og meget tit er man mange om en succes! I min verden er det bedre at få hjælp af andre til at få noget færdigt, frem for at side med noget halvfærdigt man kun kan tænke sig til! Hellere 25% af en succes, frem for 100% af en fiasko Jeg ved at der er rigtig mange som mig med samme holdning og problem! Mine intentioner / planer / ønsker: Derfor er min intentioner at samle en lille fælles og yderst professionel sammensat ”Appclub” med forskellige faglige kompetencer samlet, hvor vi regelmæssigt mødes fysisk, brainstorme, opdatere om nyheder inden for denne niche og giver råd til hinanden, eller endda afprøver nye ting og ideer inden for denne del, således at vi i fællesskab sammen kan være rigtige frontløber inden for app, til glæde for os selv, og forhåbentlig også andre! Grundet til at jeg ønsker den sammensat er at vi på hver vores punkter skal være knivskarpe, desuden for at man ikke side 10 mennesker med samme problem, eller samme kvalifikationer- for så er man alligevel lige vidt. Mit mål er at ALLE der er med i Appclubben får noget ud af det, men også har noget at give, det skal være et kriterium for at deltage-Hardcore buisness.- men det skal samtidig være sindssyg sjovt og lærerigt at være en del af! Samtidig er der heller ikke noget ved at side med en brand go ide, eller løsning som man ikke tør spørge om hjælp til- så er det jo så som så med at være i netværk, derfor vil jeg mene at alle (efter nogle gange, og man ved om kemien virker osv)- at man indgår generel NDA medlemmer imellem, jeg ved godt det lyder hårdt og gnavent, samt man skal have tillid til dem man kender, eller vil kende- men sådan fungere forretninger ikke altid, det er mere et profesionellt stempel at gør! og så er der ikke noget at rafle om, splid og mistillid skaber aldrig succes- og succes er det jeg arbejder for! En fuldbesat ”appclub” på en 10 -15 personer vil jeg mene vil være en så relativ tæt gruppe at alle vil kunne give og få glæde. Eksempelvis skal gruppen efter min tanke have mange kompetencer som bredest muligt vil kunne afdække de væsentligste faktorer, og som man kan spare med i vid grad. Blandt andet at indeholde: Ide udviklere Programmører både inden for app og It(her er der jo lidt forskellige platforme at tage højde for, og som snakker sammen) Personer med speciale inden for kapital fremskaffelse Grafikker inden for software Hjemmeside udviklere Online og Brandings eksperter Professionel fortolkning af forretningsløsning Det var blot mine tanker, som jeg håber andre kan genkende deres interesse i. Jeg har min diskrete udviklings ”hule”, hvor jeg gerne vil kunne lægge mine ydmyge lokaler til hvis det er? Smid mig meget gerne en mail på BS@tiink.dk, og skriv lidt om dine kvalifikationer og hvad du mener du kan byde ind med i dette sammenhæng, på den måde arbejder vi os stille og roligt frem mod relevant og stærk sammensætning! De bedste hilsner Bo Schønemann
|
Start af professionel "AppClub" (også kaldet fysisk App netværk), er det noget for dig?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)