Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor sælger vi intet i Spanien, når de andre lande sælger?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 216
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Har fået min webshop op at køre i diverse lande hvor der lige så stille kommer flere og flere salg.

Spanien har dog ikke haft en eneste ordre.

Har overvejet ting som pris, velstand, betalingsmetoder osv.

Nogen der har erfaringer med hvordan man får folk fra Spanien til at handle, eller som kan se direkte på min hjemmeside www.feetunique.es hvad der skræmmer folk væk?

Håber på jeres hjælp for det her holder ikke :S

Mvh

Christian

køb snørebånd på snøre-bånd.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 10:58

Tror det har alt med krisen i Spanien at gøre, der er ingen der bruger penge der nede lige nu, folk kæmper bare for at få dagligdagen til at fungere.

Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 11:08

Enig med Daniel,

Dog er det jo også svært at give et kvalificeret svar på da du ikke giver os ret mange informationer at arbejde med.. Hvordan har du markedsført dig i Spanien? Har du de rigtige betalingsmetoder til spanske forhold? osv..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 216
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 11:14

Kan godt være det bare er mig der var naiv og tro at "alle" havde råd til snørebånd. Vi har kun "markedsført" os via google adwords.

Det jeg syntes der er mest mærkeligt er at der er massere der søger efter snørebånd og klikker ind på vores side.

Giver det mening at folk bare søger efter det, men ikke har tænkt sig at købe overhovedet?

Tak for svar. Har brug for dem, og flere endnu :)

køb snørebånd på snøre-bånd.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 11:26

hej det kan jo have noget at gøre med deres krise lige nu men det jo ikke dyre vare du sælger 

men jeg tror det er pga. designet, det er kedeligt og der er intet BANG over det, hvis du er interesseret kan jeg godt lave en skitse af et evt. design som kunne være interessant 

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 11:50

Hej

Spanien ar ikke særlig godt styr på deres logistik og f.eks det spanske postvæsen er noget værre lort. Folk har ikke tiltro til dem, desuden arbejder folk sent så det er svært for dem at modtage pakker hjemme. Der er plads til meget forbedring i Spanien.

Jeg ville gøre meget ud af at tilbyde levering til arbejdspladser for at kunne skaffe ordre - og så send varerne med kurerfirmaer

Jeg har været i Spanien af flere gange og snakket med en del dernede fra. Nethandel er ikke særlig udbredt og de har store problemer med postvæsenet. Du skal også
Tænke på at de har nogle sjove arbejdstimer så det er svært for dem at modtage pakkerne. Så

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:57

Christian:

Kan godt være det bare er mig der var naiv og tro at "alle" havde råd til snørebånd. Vi har kun "markedsført" os via google adwords.

Det jeg syntes der er mest mærkeligt er at der er massere der søger efter snørebånd og klikker ind på vores side.

Giver det mening at folk bare søger efter det, men ikke har tænkt sig at købe overhovedet?

Tak for svar. Har brug for dem, og flere endnu :)

Hej.

Har i brugt Google translate til oversættelse ?. Jeg kan ikke selv Spansk. Men det virker som om at ordene også har en anden betydning. Så måske i har de forkerte søgeord.

Det kan jo også være at 40 - 50kr for et par snørebånd, bare er for dyrt i Spanien. Hvis de kan gå ned og købe dem til 20-30kr Lokalt. Har i lavet en markedsundersøgelse på det ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:47

Nethandel er ikke udbredt i spanien. Det er langt fra alle der har internet i hjemmet, de fleste har bare på mobilen.

- Derudover er det ikke en del af deres naturlige handelsmønster at lede på nettet efter noget så simpelt som  snørrebånd og sokker....

- Jeres priser er ikke lavere end priserne i supermarkedet, skomageren osv.

- Åbne sko er MEGET udbredt hernede, eller loafers. Så det har også lidt at sige

Ovenstående gælder primært for syd og midt spanien... ;)

Generelt er der vel tale om en niche hvor i skal ha fat i de unge der efterspørger specielle snørebånd. Jeg tror de fleste andre bare køber dem de nu lige falder over... 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)