Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger nye samarbejdpartner til min hjemmeside

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg søger nogen som vil laver et samarbejd med "Dk-Event" www.dk-event.dk hvor der bliver lavet reklame for begge hjemmesider, jeg har brug for og kan komme ud til så mange i danmark så muligt. Derfor søger jeg en aftale en hjemmeside om en reklame-aftale, jeg har over 10 fotografer tilknytte hjemmesiden som alle er med til og tag billeder til hjemmesiden. 

Dk-Event er indtil videre en gratis hjemmeside, men jeg håber at jeg finde nogen som vil betale for og ha deres reklame på min hjemmeside. Indtil videre ligger besøgstallet over 9000 om månedet. Så jeg kunne også godt tænke mig og få lavet eller få hjælp til og opsætning en aftale, som jeg kan sende til mine kunder over mail.

Mvh. Johnny sørensen

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 13:37

Hej Johnny tillad mig at sige sikke en flot side :-)

Når det så er sagt, hvorfor prøver du ikke at få presse omtale?

Det boster sgu altid tilgangen af nye besøgende :-)

Jeg vender lige tilbage når jeg har fundet på noget du kan få presse omtale på 

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Skrevet kl. 11:29

Ja, men det er jeg da glad for du synes :) selv har jeg nogen steder hvor jeg vil udvide hjemmeside for at kunne vise nogen flere billeder frem. - Jeg har fået lavet lidt presseomtale for siden http://www.dk-event.dk/?p=789 men som sagt det er svært og skrive den rigtig artikel når jeg på nogen punkter er ordblind. 

Du kan kontakt mig på mailen (mail@dk-event.dk) eller herinde :)

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Skrevet kl. 10:47

Så runder vi snart 70.000 besøgene på under 7 måneder, og der har været fart på hjemmeside de sidste måneder og vi ligger med 10-20.000 besøgene om månedet nu. Problemmet er bare at vi ikke har nogen som vil hjælpe med og smide penge i siden til udgifter :)

Så søger en eller anden hjemmeside/person som er klar til og se en hjemmeside vokse og måske kunne komme til og tjene på dem. jeg har kigget på reklame til siden fra http://www.partner-ads.com men synes ikke at det giver nok. Nogen som kender til en hjemmeside ligesom partner-ads hvis jeg kan få penge for og laver reklame ? eller andet som vil kunne hjælpe min hjemmeside http://www.dk-event.dk/  

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Skrevet kl. 02:18

op

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 12:30

Hej Johnny jeg har været lidt inde og rode på din hjemmeside og kan se at du bruger wordpress hvilket jeg selv er stor fan af. Jeg er desværre ikke helt vild med designet på siden jeg synes du mangler lidt et logo der kan virkelig vise hvem I er. Det med at have bare DK-Event i tekst ser lidt kedeligt ud. 

Jeg har tænkt over et ligende projekt og problemet var at facebook bliver brugt rigtig meget til at vise billeder fra eventen. Det jeg tænker kunne være en god idé er at du kan implementere billeder fra facebook til din wordpress side så folk har mulighed for at tagge sig selv på din side. Jeg er igang med at programmer et ligende plugin der gør dette. 

Desuden ved jeg ikke om det var en mulighed for at lave et lille opslag til hvor vi fortæller hvor i tager henne næste gang. En anden lille funktion jeg har tænkt på kunne være ret fedt hvis i fik lavet en lille søge funktion der siger "Keder du dig i aften?" og så kan folk skrive deres postnummer ind og så finder den events tæt på en de næste kommende dage. 

Hvis vi tager et kig her - http://www.dk-event.dk/?p=467. Så ser det lidt kikset ud i mine øjne at der er mulighed for at kommenter på denne side. Desuden har du et lille felt hvor der står "ABOUT DK-Event" dette felt er ment til at der står lidt omkring brugeren der har skrevet siden og det burde heller ikke vises der men tværtimod burde der måske være en kontakt formular. 

Når i tager ud så synes jeg selv det er vigtigt hvem I er og om i har en speciel t-shirt, skjorte mm. Hvor der står DK-Event samt jeres slogan

Jeg har virkelig været i dybden med dette projekt da jeg selv har tænkt på et ligende projekt. Hvis du ønsker kan jeg hjælpe dig en del med ideér, design samt hvordan i kan udnytte wordpress fuldt ud - gør det endda gratis fordi jeg synes det virkelig er et spændende projekt. Kan kontaktes på ar@diffelo.com 

Where there is harmony, there is victory :) 

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Skrevet kl. 01:29

Hej Labera_Lege

Det er dejligt og se hvordan andre ser mine side, jeg vil indrømme at jeg nok har gået mere op i og tag billeder end og rode med hjemmesiden. Det er ikke helt min stræke side og så er jeg lidt ordblind :( jeg sende dig en mail inden for nogen dage :)

vh johnny sørensen

Ps. Det lyder spænde dine idéer :) 

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 13:03

Hej Johnny, jeg glæder mig :-)

Where there is harmony, there is victory :) 

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Skrevet kl. 20:45

Så er der sendt en mail afsted til dig :)

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Skrevet kl. 22:59

Har som har et bud på en samarbejdspartner til min hjemmeside, så er de self velkommen til og kontakt mig på www.dk-event.dk eller over denne mail (mail@dk-event.dk) søger nogen flere inden for kamera, foto, event o.s.v :)

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)