Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg de mest brugte søgeord?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Sep 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er!

Jeg skal oprette min første hjemmeside, og vil selvfølgelig gerne have så mange besøgende som muligt. Findes der et sted på google hvor man kan se hvad de mest anvendte søgeord er, så jeg kan inkluldere det/dem i mit domænenavn? (selvfølgeflig forudsat at de er relevante for mit emne)

På forhånd tak for hjælpen!

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 08:33

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 5. Sep 12
Skrevet kl. 08:43

Super! Tak :)

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Skrevet kl. 09:45

Husk at trykke "eksakt" ind i venstre side, ellers får du fx, hvis du søger på "toyota" også søgninger på "toyota yaris" og "billig toyota" med i søgningen :D

God fornøjelse, skriv endelig hvis du skal bruge hjælp! ;D

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 5. Sep 12
Skrevet kl. 11:49

Mange tak! Jamen, jeg har faktisk lige et spørgsmål omkring tallet månedlige søgninger der dukker op efter jeg har tastet et søgeordet ind i det øverste felt "ord eller udtryk". De ord med højt antal søgninger; skal jeg i virkeligheden inkludere dem i mine artikler og ikke i domænenavnet? Når jeg selv søger på et ord er søgeresultaterne nemlig baseret på indhold, der har søgeordene, domænenavnet kan være noget helt urelateret. Eksempelvis, hvis jeg søger på "toyota" kommer der en masseresultater op med indhold toyata, hvor domænenavnet eksempelvis er dba.dk... Det skal siges at den computer jeg sidder ved nu (lånt) bruger bing, måske er det anderledes end google.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Skrevet kl. 11:58

Normalt siger man, at de/det søgeord du ønsker at optimere dig på, skal du bruge i domænenavnet, beskrivelser osv. og derudover bruge det ca. 1 gang pr. 100 ord i dine artikler :)

(Efter hvad jeg ved, men er absolut ikke ekspert)

Fra Vanløse
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 39
Fra  Computer-support.dk Skrevet kl. 12:05

der er rigtig mange ting der har noget at sige når man snakker onpage optimering men det der har mest at sige er din offpage men din offpage optimering skal selvføl. stemmer overens med din onpage.. men lad hvad med at indkludere en masse søgeord i dit domæne navn i stedet tag det mest relevante ord eller to hvis du skal gøre det og brug resten af ordne i dine mappe navne samt html filen. f.els billig-kaffe-maskine.html så lad hver med at kalde dine billeder billed1 kald det i stedet for relevante ord for din optimering

husk at bruge title og alt for dine billeder samt links og så ved jeg godt at alle skriver at komment i din html ikke bliver tage med.. men ny søgeord-statestik fra mine sider viser at google gør så du kan godt bruge keywords-sætninger i dine html kommentare

husk at bruge H1 H2 H3- (H2 - H3 har dog den største betydning) H1 H2 H3 skal stemmeoverens offpage optimering

hvis du gør det så behøver du ikke tænke så meget på dit domænenavn skal hedde 4 keywords for får et hver link til at ligne spam

Idnet Til Brug af Nettet - Et velfungerende forum er vær at bruge tid på !

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)