Hej I adwords har jeg en 700 ord, som er søgeord.J eg skal have sat " både foran og bagefter hvert ord.
Hilsen Glen |
Kan disse adwords eksporteres til en tekstfil?
Så kunne det ske via VBA.
Kan disse adwords eksporteres til en tekstfil?
|
MergeWords.com er fantastisk til formålet. I og med du bruger det til AdWords kan jeg dog også anbefale at bruge AdWords Editor til at sætte dine søgeordstyper. |
Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!
Send kw til mig og jeg fikser det for dig betaling ja. Se video jeg kan gøre det.! Er der mere!. JA Har du brug for at få din forretning profileret hurtigt. dvs. statestik her & nu. ubegrænset kw. Se video for en lille idé om hvad jeg kan. Send forespøgsel på mail - axp@prepodix.com |
Hvis du følger Andreas' råd og bruger AdWords editor, så behøver du ikke bøvle med diverse andre værktøjer :) |
Hold shift nede og tryk 2 - 1400 gange de rigtige steder Hans |
det ligner ikke ikke dig med sådan et svar Hans ? |
Excel er et genialt værktøj til at rette og tilføje i tekst mm. Husk at når i vil ha traffik på jeres hjemme sider er der andre end Google. Et godt eksempel. jeg har lavet en kampagne for en hjemmeside med flexleasing www.ok-bilsalg.dk Kw Flexleasing * er lidt dyrt. 6-10 kr. pr klik. Ud af ca 150 på google netværk med traffik på flexleasing, kunne jeg generer 90 pr mdr!! det kan jeg lave billegere plus i er garanteret hurtigere kundestrøm + rapport er on demand Og ja lyd og video kan tilføjes. dvs ikke noget med at vente 3 dage på at se al traffiken på sin hjemme side. Nu vil jeg ikke sige Google er dårligt for de kan nogle ting jeg ikke kan. Køb jeres Annocer så i ligger i toppen. For de lidt mindre budgetter er jeg en super nem løsning og du er ikke bundet af kw, for de er ubegrænset. ha en god Weekend. |