Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.doctech.dk/kurser ??? Kom højere op på Google

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak, Martin, men det er også kun på sølle 18.900 resultater
Venlig hilsen, Christian
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 17:44
Dato: 26-06-2007 17:40:41 Forfatter: Effektiv Markedsføring Tak, Martin, men det er også kun på sølle 18.900 resultater
Venlig hilsen, Christian

Det så også stadig 17.900 resultater mere end hoveddelen af resultaterne for DocTech

Så nu stopper jeg, ellers ender det vist i "food fight" snart (og ja, der skal søges uden ")

Tænk hvis man blev betalt for at se og bedømme reklamer? Se Eovendo.com

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:26
Det lyder somom, at det der holdes kursus i mere har karakter af et politisk foredrag - frem for reel undervisning i hvordan søgemaskinerne aktisk fungerer, og hvordan man marjkedsfører sit website bedst muligt i dem.

N¨år man indleder kursussiden med en tekst som nedenstående, må jeg i hvert fald konstatere at det er faktuelt helt forkert had der står:

"Uanset hvad de såkaldt SEO-eksperter siger, er og bliver det vigtigste for dem der søger efter oplysninger: dit indhold på hjemmesiden. Det vi i fagsprog kalder content. Content er tekst med substans."

Hvis man absolut skal pege på en enkelt faktor, så er det ikke content, men derimod links, der er det så absolut vigtigste parameter i såvel mængden af indekserede sider man får med fra site website, og hvor godt de ranker. Groft sagt (og det er så ikke engang helt forkert) kan en side ranke godt kun med gode links, og intet indhold - men ikke omvendt.

Heldigvis tror jeg godt de fleste mennesker kan gennemskue, at det IKKE at vide noget om SEO (altså modsætningen til de der "SEO-eksperter" der skældes så meget ud på på konference-siden), ikke er en speciel god kvallifikation at bygge kurser på i netop SEO :)
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 19:36
Enig, Mikkel.

Mit ynglingseksempel er http://irobotmovie.com/ (der er lidt pop-op)

Selv om hjemmesiden er ELENDIGT søgeoptimeret  på selve hjemmesiden (hvis man da kan kalde det for søgeoptimering), så ligger den alligevel i bunden af side 1 ud af 74 milioner resultater UDELUKKENDE grundet de indkomne links.
Jeg mener den lå i toppen for et par år siden.

Venlig hilsen, Christian 

Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 09:18
Dato: 26-06-2007 09:55:46 Forfatter:Krondal

Nu har jeg for anden gang modtaget en skriftlig invitation til:

Gør-det-selv kurser og workshops

Kom højere op på Google

Læs mere og tilmeld dig på

http://www.doctech.dk/Nyheder/Intensiv-SEO-Onpage-kursus.html

30% rabat på tilmelding før 1. juli

ved indtastning af invitationskoden: xxxx

Alle deltagere modtager e-bog om søgemaskine oprimering samt 6 måneders abonnement på vores nye e-mail servise: SEO Tips & Tricks !

Værdi kr. 1.235,-

Invitationen er underskrevet DocTech, Dosument Technology Systems, Skelstedet 2 C, 2950 Vedbæk, Tlf. 70 22 01 72

Er der nogen af jer der kender dette firma og hvad de står for – er det varm luft og dårlige tips og triks – eller er det reelt nok og noget værd?

Placeringer som nr. 1, 6, 8 og 29 ved søgning på "Søgemaskine optimering kursus" er vel OK?

Med venlig hilsen

Preben Madsen

DocTech

P.S. Du kan stadig nå at få 30% rabat.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 09:24
Dato: 28-06-2007 09:18:01
Forfatter: Preben Madsen

Placeringer som nr. 1, 6, 8 og 29 ved søgning på ''Søgemaskine optimering kursus'' er vel OK?

Det kommer an på hvor mange der søger på det. Ifølge Google Adwords Søgeordsværktøj, er der en meget lav søgevolumen på sætningen.

At ligge godt på søgeord og -sætninger, der ikke bliver søgt på, kan efter min mening ikke bruges til så meget...

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 26. Jun 07
Skrevet kl. 09:58
Dato: 28-06-2007 09:24:17 Forfatter: Dimitri Hardorff [QUOTE]Dato: 28-06-2007 09:18:01 Forfatter: Preben Madsen

Det kommer an på hvor mange der søger på det. Ifølge Google Adwords Søgeordsværktøj, er der en meget lav søgevolumen på sætningen.

At ligge godt på søgeord og -sætninger, der ikke bliver søgt på, kan efter min mening ikke bruges til så meget...

Det kan du selvfølgelig have ret i. Men som jeg tidligere har argumenteret, så ER det jo trods alt det vi tilbyder, så hjælper det jo ikke at optimere for "flødeis med chokolade".

Facts fra den seneste uge. Antal søgninger pr. søgeord:

Søgemaskine optimering kursus: 73 (nr. 1, 6, 8 og 29) (21.300 hits)

Søgemaskine kursus: 13 (nr. 9 og 11) (250.000 hits)

SEO kursus: 49 (Denne tråd nr. 1+2, vores pressemedd. nr. 6, egen side nr. 11) (47.100 hits)

Internet Markedsføring kursus: ? (nr. 3 + 11) (328.000 hits)

Til sammenligning:

Online markedsføring: 65 (

Hjemmeside optimering: 6

Search Engine Optimization: 70

Søgemaskine optimering: 135

Vi burde nok have optimeret for "Søgemaskineoptimering" i ét i stedet for to ord. Men det har vi kompenseret for via Google Adwords.

Med venlig hilsen

Preben Madsen

DocTech

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 10:14
Dato: 28-06-2007 09:57:42

Dato: 28-06-2007 09:24:17 Forfatter: Dimitri Hardorff [QUOTE]Dato: 28-06-2007 09:18:01 Forfatter: Preben Madsen

Det kan du selvfølgelig have ret i. Men som jeg tidligere har argumenteret, så ER det jo trods alt det vi tilbyder, så hjælper det jo ikke at optimere for 'flødeis med chokolade'.

Facts fra den seneste uge. Antal søgninger pr. søgeord:

Søgemaskine optimering kursus: 73 (nr. 1, 6, 8 og 29) (21.300 hits)

Søgemaskine kursus: 13 (nr. 9 og 11) (250.000 hits)

SEO kursus: 49 (Denne tråd nr. 1+2, vores pressemedd. nr. 6, egen side nr. 11) (47.100 hits)

Internet Markedsføring kursus: ? (nr. 3 + 11) (328.000 hits)

Til sammenligning:

Online markedsføring: 65 (

Hjemmeside optimering: 6

Search Engine Optimization: 70

Søgemaskine optimering: 135

Vi burde nok have optimeret for 'Søgemaskineoptimering' i ét i stedet for to ord. Men det har vi kompenseret for via Google Adwords.

Med venlig hilsen

Preben Madsen

DocTech

Nej, det hjælper ikke at optimere din side til søgeordet flødeis, når Du ikke sælger flødeis, men det har jeg nu heller ikke argumenteret for :)

Nu er spørgsmålet så om de antal søgninger Du nævner, kommer på baggrund af at der har været debat om siden her på forumet, at det er nævnt i nyhedsbreve, andre steder eller om det er "egentlige" søgninger...

Når jeg søger på - Søgemaskine optimering kursus - på Google, kommer doctech.dk "kun" op på en 8. plads på Google.
Det er flot, men ikke overvældende, når der kun er små 22.000 konkurrenter.

Tilmeldt 26. Jun 07
Skrevet kl. 10:46

Dato: 28-06-2007 10:14:02 Forfatter: Dimitri Hardorff

Nej, det hjælper ikke at optimere din side til søgeordet flødeis, når Du ikke sælger flødeis, men det har jeg nu heller ikke argumenteret for :)

Nu er spørgsmålet så om de antal søgninger Du nævner, kommer på baggrund af at der har været debat om siden her på forumet, at det er nævnt i nyhedsbreve, andre steder eller om det er ''egentlige'' søgninger...

Når jeg søger på - Søgemaskine optimering kursus - på Google, kommer doctech.dk ''kun'' op på en 8. plads på Google.

Søgetallene er friske tal fra Google. Jeg håber da de oplyser egentlige søgninger.

Nr. 1 og 6 er vores pressemeddelelse som er optimeret til samme søgeord. For mig har de lige så stor værdi som vores egen side i denne forbindelse.

I øvrigt har du ret i at en placering som nr. 8 ikke er overvældende, men vi har faktisk ingen indgående links vedr. SEO, så det kan være svært at komme højere udelukkende på content.

Med venlig hilsen

Preben Madsen

DocTech

P.S. Er det ikke lidt besværligt at en Return giver 2 breaks. Indlæggene bliver så lange.
http://www.doctech.dk/SEO_kursus_DocTech.html

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 11:05
Dato: 28-06-2007 10:46:07

Dato: 28-06-2007 10:14:02 Forfatter: Dimitri Hardorff

Nu er spørgsmålet så om de antal søgninger Du nævner, kommer på baggrund af at der har været debat om siden her på forumet, at det er nævnt i nyhedsbreve, andre steder eller om det er 'egentlige' søgninger...

Når jeg søger på - Søgemaskine optimering kursus - på Google, kommer doctech.dk 'kun' op på en 8. plads på Google.

Søgetallene er friske tal fra Google. Jeg håber da de oplyser egentlige søgninger.

Nr. 1 og 6 er vores pressemeddelelse som er optimeret til samme søgeord. For mig har de lige så stor værdi som vores egen side i denne forbindelse.

I øvrigt har du ret i at en placering som nr. 8 ikke er overvældende, men vi har faktisk ingen indgående links vedr. SEO, så det kan være svært at komme højere udelukkende på content.

Med venlig hilsen

Preben Madsen

DocTech

P.S. Er det ikke lidt besværligt at en Return giver 2 breaks. Indlæggene bliver så lange.
http://www.doctech.dk/SEO_kursus_DocTech.html

Mener Du Google Analytics?

Jeg tvivler ikke på at de tal Du nævner, er korrekte. Men Du skriver at tallene er fra den seneste uge, spørgsmålet er så hvorfor folk har søgt på sætningerne/ordene. Der har so jeg har nævnt, været debat om din side her på Amino, og jeg kan forstå at Du også udseender nyhedsbreve.

Derfor kan søgeresultaterne godt være "falske", forstået på den måde at folk søger på sætningerne/ordene fordi at de har set dem diskuteret her på Amino, eller i dit nyhedsbrev.

Hvis Du benytter IE, og vil have et alm. linieskift, trykke på shift + enter.
Ønsker Du en linies afstand, trykker Du blot på enter én gang.

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)