Hej Aminoer Søger seriøse samarbejdspartner til ny koncept inden for vikar/rekrutterings branchen Efter lange og grundige overvejelser, har jeg besluttet at jeg vil starte et landsdækkende vikar/rekrutterings bureau op, Konceptet er hel ny inden for branchen og super genial, da det vil kunne vækste meget hurtigere end man normalt vil kunne, Jeg har selv mange års erfaring fra branchen da jeg selv har haft et større bureau som jeg solgte og er nu fri af det. Jeg har bestemt mig til, at jeg vil have en eller flere partnere, da jeg synes at det giver en masse sparring, plus en masse andre fordele. Den eller disse profiler jeg søger er: Gerne en person med erfaringer/netværk inden for branchen eller det kunne også være et hel anden profil med salgs/marketings erfaring. Det er vigtigt at du ikke tæller timer, men at du har lyst og masser af drive og ikke opgiver selvom man møder muren en gang imellem. Det er også vigtigt at du har noget kapital til at kan drive virksomheden sammen da det jo ikke er gratis. Selskabet er oprettet og alle tingene er stort set ved at være klar, så nu mangler jeg bare de rette personer der vil skabe noget unikt sammen. Skriv gerne en besked hvem du er og hvad du kan og hvor du kommer fra, og lad os mødes og se om vi kunne blive de fremtidige forretnings partner. Jeg oplyser ikke på indlægget nærmere detaljer omkring konceptet, da der jo nødig er andre der skulle overhale indenom, men oplysninger kan fås, hvis vi ved hvem du er, til en evt. møde. Glæder mig til at høre fra dig |
Søger seriøse samarbejdspartner til ny koncept inden for Vikar/Rekrutterings branchen..
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)