Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fodbold netværk tilbydes.....

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg vil lægge ud med blankt at erkende jeg er meget i tvivl om dette er det rigtige forum til mit følgende spørgsmål. 

Sagen er den af jeg i øjeblikket spiller fodbold i den bedste New Zealandske række, sideløbende er jeg ansat hos Auckland Football Federation. Jeg har i forbindelse med mit ophold i New Zealand fået oparbejdet et godt og bredt netværk med forbunde, trænere, ledere og ikke mindst fodboldspillere.

Jeg færdiggøre min bachelor i Sports Management til Januar og vil derefter gerne forsøge at kombinere mit netværk i New Zealand og min uddannelse med et job indenfor fodbold verden hjemme i Danmark.

Mit spørgsmål er om der er nogen derude som kunne finde det interessant at ansætte mig eller tilknytte mig i deres klub, eller nogen som har forslag til hvordan jeg bedst for den første kontakten med en dansk Superliga eller 1 div. klub eller en agent virksomhed?

Problemet er at det er meget svært at trange imellem til det professionelle fodbold miljø i Danmark og samtidig virke seriøst ved f.eks. at skrive en mail. Man kan vel sige at jeg søger en som har mulighed for at åbne døren for mig.

Hvis der er nogen derude som har forslag eller idéer til hvordan jeg bedst griber dette an eller som synes overstående lyder interessant og gerne vil høre mere er du/I meget velkommen til at kontakte mig.

På forhånd tak

Med venlig hilsen

Karsten Viborg

- Stud. PBA Sports Managment
  University College Nordjylland.

- Researcher at Auckland Football Federation.  

E-mail:karstenviborg@gmail.com

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)