Hejsa alle på Amino, Jeg ved godt at jeg har skrevet en tråd herinde før om billige hvidevarer -men jeg mener at det er berettiget at lave en ny når vores nye hjemmeside er kommet op at køre -på en ny adresse. Vores nye hjemmeside hedder www.kpa-company.dk og vi sælger alle former for hvidevarer, det vil sige: Køleskabe (Liebherr, smeg, fisher & paykel, gorenje, general electric mf. både amerikaner og normale) Ovne (Smeg, Fisher & paykel mv. både dobbelt og normale) Kogeplader Opvaskere (både skuffe og normale) Emhætter (mange smarte mærker såsom smeg, witt og eneforhandling af mærket silverline i midtjylland) Espressomaskiner (mange smarte) Kæmpe rustfrie højkvalitets-griller af mærket grand hall til haven (og til den rigtige mand ![]() Alt i alt har vi altså mange forskellige ting på vores lager. Vi har eksisteret i mere end 1 årti og er hermed en velkonsolideret virksomhed, som du trygt kan handle med. Generelt kan du trække halvdelen fra på listeprisen på alt hvad vi sælger. Dette skyldes at vi køber store partier og at der primært er tale om demovarer og brugte varer, men som intet fejler. Der er altså tale om varer som er så gode som nye, men til en laaaangt mere attraktiv pris. Besøg vores hjemmeside. www.kpa-company.dk På forhånd tak. Kjeld Poulsgaard. |
Billige hvidevarer (og andet til køkken og have)
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
www.hvidevareoutlet.dk - Outlet af hvidevarer bl.a. haves mærkerne Liebherr, Witt, Kenwood samt Fisher & Paykel
Det vil også være flot med en webshop. Du kan evt. kontakte mig hvis du ønsker en webshop. vh stefan |
Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.
Takker for svaret, jeg er ikke så stiv i det der med hjemmesider. Webshop tror jeg ikke jeg skal begive mig ud i, men måske. Kan du give mig et uforpligtende tilbud på hvad en lignende hjemmeside vil koste, hvis du skal lave den? ... eventuelt med webshop?? ... På forhånd tak :D |
www.hvidevareoutlet.dk - Outlet af hvidevarer bl.a. haves mærkerne Liebherr, Witt, Kenwood samt Fisher & Paykel
Det kunne ikke tænkes at selveste Martin Thorborg manglede en udendørs-grill af højeste kvalitet ?? ![]() Alle andre er da også velkommen til at kigge på grillen, den vil helt sikkert gøre grill-sæsonen til den bedste nogensinde.. http://www.witt.dk/var/plain/storage/original/application/c73297f957fbedd2aa7c5ef9605d5209.pdf <-- hedder Premium 327 :) Uanset hvem der måtte være interesseret er der selvfølgelig en kanonpris til alle herinde :) .. P.s. hvis der er nogle der er i restaurationsbranchen eller i det hele taget har med storkøkken / kantine at gøre, så har vi en hel masse forskelligt på lager. Industri-ovne, koldjomfruer, salatbarer, frysehuse, kølehuse, køleskabe, tumplere, hakkere og jeg kunne blive ved :D ... |
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)