Selv importere og sælge eller webshop? Jeg kan sagtens se et potentiale, hvis hun laver en webshop og kan finde 4-5 gode leverandører på dropshipping-basis.
Behov, hvis du bedre kan lide det ord. Hunde er der da masser af....
jeps hunde er der mange af men de fleste i en størrelse der ikke kræver noget bur. Men du glemmer at de kræver en stor bil (stationcar) for at have et sådan bur hvilket gør kundegrundlaget meget lille.
jeps hunde er der mange af men de fleste i en størrelse der ikke kræver noget bur. Men du glemmer at de kræver en stor bil (stationcar) for at have et sådan bur hvilket gør kundegrundlaget meget lille.
Det forstår jeg ikke - Skulle der ikke være mange mennesker der har stationcar og har hund? Der er da masser. Folk med store hunde, har jo ofte også en rimelig bil, så de kan få Sofus med.
Når man ser diverse nicher der er rundt omkring, så tror jeg sagtens der kan være grundlag for kunder her. Men du skal selvfølgelig undersøge det nærmere.
Nu fåes de fleste bure jo i forskellige størrelser.
Da jeg selv har hund og min kære nabo er indehaver af Odense Dyrehospital - VED jeg der er RIGTIG mange der søger disse bure!..
Og så få er det altså heller ikke der har en stationcar eller større bil..Det kan også være i de fleste gulpladebiler, ja.. mulighederne er mange!
Undersøg det, men grunden til at jeg har valgt at købe et lille transportabelt bur til min egen hund ( pekingeser ) skyldes nok de høje priser der er på sådanne bure..
Og det er primært til de lidt "større" hunde, labrador,
Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.