Hey! Jeg har brygget det sidste års tid på et stort spil site til World of Warcraft (Database), hvorpå jeg har fået et Indisk firma til at levere løsningen. Men leverandøren har ikke færdiggjort projektet, og projektet er 80 procent færdigt. Så derfor søger jeg en investorer til at færdiggøre projektet. Der er en prototype der kan vises, samt dokumentation og argumentation for projektets potentielle. Er du interesseret i at høre nærmere? Skriv en email til: innovate [at] arthurmortensen.com Eller send en privat besked. Go'dag Vh Arthur Mortensen |
Mangler Investor til at færdiggøre spil site projekt
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
Jeg ville nok forvente, uden at kende til dit site at de sidste 20% nemt kan blive om ikke lige så dyre som de første 80%, så ihvertfald et godt stykke af vejen da nye folk skal sætte sig ind i andres kode, som nødvendigvis ikke er helt logisk hvis det ikke er lavet ordentligt. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Det er en relativ kompleks, og specifik løsning, fordi den høster information via et spil og sender disse dataer til et server via et klient program, der så skal vise disse dataer på en hjemmeside. Det kræver stor insigt i World of Warcraft (mmo) marked og data processing. Så der er klient delen og websitet. Websitet skal så bruges til at finde informationer omkring spillet. Det ville kræve ca. 250-300 udviklingstimer af en meget erfaren .NET/LUA programmør der både har forstand på TCP/IP sockets/ LUA scripts, samt kendskab til World of Warcraft universet. Desuden skal han have erfaring med generering 100,000 vis af HTML filer fra en database, hvor der bliver sendt konstant live dataer fra brugeren (webservice). Der er 5,000,000 målrettet potentiele brugere til sitet og klienten. Portal løsningen skal færdig udvikles i web 2.0 .net atlas/ajax, med henblik på SEO optimering. Udviklingsdelen er den lille del og exponeringen af sitet er så det store skridt for investoren, da den del er krævende. Der er dokumentation på udviklingen, design, kravspecifikation, samt markedsføringsplan. Jeg har analyseret en del på markedet og jeg ser klart behov for denne løsning på markedet. Det er et marked som er i rivende udvikling, og det kræver en investor som kan tænke stort og visionært. Investering: Færdig udvikling af portal under. 100,000 kr. Exponering og markedsføring. 250,000kr + Yderligere information kan uddybes. Vh Arthur Mortensen |
Jeg vil foreslå dig at lave et udkast til dine forventninger af en investor. Hvad skal de give, og vigtigste af alt hvad får de ud af det. Det er de færreste der vil kaste sig over et så specifikt produkt hvis de ikke er WoW nørder eller bare har alt alt for mange penge. Derfor tror jeg du er godt hjulpet ved at konkretisere hvad du forventer og kan tilbyde, ligeledes hvordan fremtiden ser ud. Ellers er det også muligt at snakke med banken, da det er en relativ lille investering |
|
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
|
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Ja editoren er ret bugged. Nå men det er fuldt lovligt da det er en del af Blizzard LUA Interface, de har skrevet et scriptsprog for brugerne så man kan høste forskellige dataer fra spillet via scripts. Ang. oploading til server, har ikke noget med Blizzard at gøre og er fuldt sikkert, programmet har ingen interaktion med Blizzard spillet i sig selv men på harddisken. Folk er vilige til at installere følgende programmer. Jens Lund: Der er en relativ stor kunde kreds der vil bliver tilknytet og det hele drejer sig om at få oplyst at siden eksistere. Lad os antage man ville bruge 250,000 dkk på exponering hvilket ville give 25,000,000 hits. Allerede fra starten kan investoren få dækket ca. 25% reklame indtægten. Lad os antage converterings graden er 1/100. (lille) Så allerede efter 3mdr. har man 250,000 potentielle brugere. da 25 mill / 100 = 250k Mit første mål er at opnå 5,000,000/hits pr md. efter 3mdr. hvilket er kun 166,000 hits pr dag, hvilket er relativt, især med krafting exponering i starten. Efter 6 mdr. 15,000,000/hits Efter 12 mdr. 30,000,000 hits Reklame delen ligger i Advertising, i form af banner, salg af spil, merchandise Lad os bare antage at hvis man køre en converterings rate på 1$/CPM hvilket er ekstremt lavt. Så er det 5,000$ (5mill hits) md efter 3mdr. 12 mdr. af 5000$ = 60000$ (min) Det så kun hvis det er 5 mill med 1$/CMP besøgende over et år så er det tjent hjem for investoren, hvilket er er en meget lille risiko faktor. Så et realitisk bud er klart over 150,000$ på det første år, og derefter er det ren malke ko for investoren. Så det er en god investering for investoren ifølge mine øjne. Ret mig hvis der er noget der lyder forkert. PLC er over 3 år og markedet er i rivende udvikling. Jeg vil give investoren 25% af omsætningen. (rådt af reklame indtægterne. |
|
Du mener om jeg har en programmør til at færdig udvikle projktet, så nej. Det er jo det jeg søger. Vh Arthur |
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)