Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

min tur nu?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg må tilslutte mig og sige den er temmelig kedelig. Vores egen side er langt fra perfekt, men jeg vil da lige give et par råd som jeg tror holder. Jeg tror også et priseksempel ville være alletiders. Folk kan ikke se, om det er levering til et forsamlingshus til 50 kr. pr. kuvert, eller om det er en luksus middag til 400 kr. pr. kuvert. I er sikkert fleksible, men det ved en evt. kunde bare ikke. Folk surfer meget hurtigt nu om dage, og finder de ikke lige det de leder efter, smutter de over til konkurrenten, som både har menu eksempler, priser og præsenterer varen bedre. Der mangler lidt farver og design, og nogle større billeder i bedre opløsning ville også være guld. Hvad med et billede hvor du/i/dem der har med dette at gøre, er fotograferet med et bredt smil på læben? Det skaber tillid, at i ikke er bange for at vise hvem i er, og tillid er der brug for, hvis i skal arrangere fester for folk. Man kunne også indsætte nogle flotte billeder fra en fest i har arrangeret, evt. med en kommentar fra en meget tilfreds kunde sammen med.

Billigt Hundeudstyr Online

Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
 

hej


jeg er helt enig med de andre, siden virker kedelig.


Hvis der kom nogle priseksempler, ville folk være mere interesseret i at ringe og høre nærmer om maden.


Men det første jeg tænker på er, hvad koster det at leje en gaffel et glas Osv. Og tænker straks at det måske lyder billigt, men samlet bliver dyrt.


Ved at fjerne nogle af de småproblemer kan i komme til det, det drejer sig om.


Siden skal også efter min mening fylde mindre.


Venlig hilsen


John


Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Alt det de andre siger - og så en LILLE tekst a la:

Når du skal holde fest er det vigtigt at du ved at alting er på plads, så du kan læne dig tilbage og nyde dagen. Det kan vi hjælpe dig med!

 

Jeg vil gerne føle at der er et menneske bag en webside og ville aldrig leje noget hos nogen der ikke havde skrevet en lille tekst - jeg ville tænke "De har for travlt med at tjene penge til at bekymre sig om mig og min fest"...

 

Held og lykke!

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 25-06-2007 20:29:12 Forfatter:høne
vil nogen prøve at kigge min hjemmeside?


først vil jeg gerne lige fortælle hvor jeg gerne vil hen med den side.

jeg vil gerne have at den signalerer følgende:

       
  • nem hed (for kunden og ''kiggeren på siden''

  •    
  • at der er fokus på rette sted (kvaliteten af maden og ikke en ''fancy'' hjemmeside

  •    
  • nærhed, -lokal miljø

  •    
  • alle kan være med priser

  •    
  • usnobbethed (ingen københavneri så langt ude på landet som vi bor)

  •    
  • alle muligheder åbne, hvad end kunden ønsker, skal kunden få

  •    
  • noget for en hver smag


feedback ønskes



 

Hej Janne -
Hér lidt feedback.
Fokus på rette sted: Jeg ser intet, der fortæller mig om kvaliteten af din mad - hjemmesiden er kedelig med grå baggrundsfarve, så måske er din mad kedelig og grå?
Alle kan være med priser: Jeg ser faktisk ingen priser!
Usnobbethed: Er ikke helt klar over om du mener tekstmæssigt eller designmæssigt, men usnobbetheden har du ramt lige i øjet
Alle muligheder åbne: Tja, du skriver at jeg som kunde ikke skal tænke på noget selv, men der er ikke mange inspirerende indslag på siden, så jeg skal vist tænke en hel masse selv. Der ligger en selvmodsigelse hér.
Noget for enhver smag: Det kan jeg ikke se/læse ud af din side. Der er jo overhovedet ingen eksempler, der kunne få mig til at genkende min smag.
Håber du kan bruge den feedback du får.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Bakker op om henrik R.

Et par sider til inspiration

http://www.koekkenartisten.dk/
http://www.festforenhverpris.dk/festforenhverpris/

Jeg ved ikke om det er 100% det samme.

Men jeg synes nok du skulle ofre et par mønter på en lidt mere prof side.
Og evt. læse lidt om hvor meget designet gør. f.eks det med man kun har et par sekunder til at gøre kunden interesseret.
Dermed ville de fleste jo bare bladre videre når de ser en "blank" grå side.

Så et prof design opfulgt af en evt. SEO optimering så er du klar :P

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)