vil nogen prøve at kigge min hjemmeside? først vil jeg gerne lige fortælle hvor jeg gerne vil hen med den side. jeg vil gerne have at den signalerer følgende:
feedback ønskes |
min tur nu?
Der mangler nogle kulinariske billeder, menuforslag, priseksempler, et layout på siden i stedet for blot en "spiseseddel" på nettet. Og så kunne koden bag hjemmesiden godt trænge til en oprensning hvis du vil beholde dette. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
tak anders! for dit svar. det vil jeg selvfølgelig tænke over. men jeg fastholder at jeg ikke vil have et menukort. det er den ting der sætter mig fri til at tilbyde hvem som helst hvad som helst. hvad synes du der er galt med de billeder jeg har valgt? |
Et menueksempel ville ikke skade efter min mening, jeg ville gerne se en prisidé hvis det var mig der søgte et arrangement, så jeg havde en idé om hvad en given menu kunne koste, selvom det jo næppe er præcis det samme jeg skulle bruge. En kontaktformular eller en emailadresse på siden ville nok også gøre lykke - Folk har en tendens til hellere at ville sende en mail med et spørgsmål end at ringe hvis de er lidt usikre på det. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
en kontaktformular var da en tosset god idé! igen tak for din tid.....måske skulle jeg forstørre billederne lidt. din mening om menukortet er modtaget ![]() ![]() |
Heysa, sådan lige ud af posen, så er din side ret kedelig. Og en kedelig fest, lokker ingen gæst - eller noget deromkring. Din side er så simpel, at det ikke burde koste dig ret meget at få lavet et indbydende design. Desuden er jeg i øvrigt enig med Anders angående priser. Du behøver ikke lave et komplet menukort, men lav evt. et par eksempler på fester - fiktive eller ej - så folk kan danne sig et indtryk. Eks.: [Abefest med frugtbuffet] - 2 x tjener i 4 timer - 110 pund frugt, 18 forskellige slags - Balloner - Eksotisk Jazzband Pris: 11.500 kr. |
irriterende side, hvor man bare skal scrolle nedad... og der er ikke rigtigt noget design på siden... billederne er skam fine nok, men de er sat alt for rodet op... der mangler ligesom en rød tråd og et layoutmæssigt udtryk... På sådan en restaurant side behøves der ikke ret meget information andet end en masse gode og hyggelige billeder, samt en kontakt mulighed og adresse.... men de skal være nemme at læse og se for kunden... Men ellers held og lykke med stedet... det ser da trods alt hyggeligt ud ;-) |
Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!