Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så skal der gøres ordentligt RENT i København...:)

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Mar 07
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Du kan godt hyre en person/ firma til atsælge for dig, hvor du betaler for hver kontrakt, pas på der er mange kreative afregningsmåder

Hvordan kan jeg komme i kontakt med sådan firmaer/personer - ))

Sådaaaaan

Tilmeldt 20. Mar 07
Skrevet kl. 23:24
Forresten hvad synes i om en rengørings timepris på 240 kr +  moms i kbhs området ?

NB: Har hørt nogle firmaer tager ca 200 kr.....men det kan man jo ik live af!

Sådaaaaan

Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 12:43
Hej Imran

Dit initiativ lyder rigtigt godt, du skal dog nok vælge at investere lidt penge i din virksomhed få lige at få de grundlæggende ting på plads, som f.eks. logo, hjemmeside osv. Specielt i den branche du er i, den er kendt for mange fusker firmaer, så tror det er rigtigt vigtigt at bygge noget troværdighed op.

Så hvis du for lavet hjemmeside, logo, brevpapir og visitkort er du rigtigt godt på vej. Så har du også noget at gå ud til dine kunder med og du vil virke profesionel. Du har en god indstilling til tingene, så vil gerne hjælpe dig noget af vejen, vi har et rigtigt billigt CMS system du kan lave hjemmeside i også smider jeg 1 - 2 grafiker timer oven i hatten hvis det er. Så skulle vi kunne få lavet noget til dig, for et absolut minimalt budget.

Tilmeldt 20. Mar 07
Skrevet kl. 13:14
Sså er Cvr nr næsten ved at være på plads.....)

For at komme ind i branchen har jeg valgt at timelønnen skal være 190 kr + moms

Sådaaaaan

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 13:39
Hej Imran. Jeg tror du kan bruge en entrepreneur-designer til at snakke lidt med om de store linier ;) Jeg kan iøvrigt også lave hjemmesider - OG, så er jeg frygtelig dårlig til selv at gøre rent, men det er en anden snak (men, alligevel ikke, fordi jeg kunne samtidigt være en potentiel kunde..) 

Alt i alt, så er der nok ikke nogen supernemme løsninger, men det handler om at tænke smart.

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 16:30
Hej

Det koster tid og penge at finde kunder, og det er ikke altid så nemt, hvis man selv vil bruge tid på at ringe møder ind, derfor er det en god ide, at få andre til det, så du kan bruge din tid på at tage de møder der gerne skulle komme ind.

Jeg tror så det er mest nærliggende du betaler en mødepris og ikke en kontraktpris, du er jo den person der ud fra et møde skal gå ud og sælge din service. Men vær opmærksom på, at du får gode møder ind, hermed mener jeg, at en kunde virkelig er interesseret i at få en snak med dig og evt få lavet et tilbud på rengøringen, ellers kan du hurtigt smide mange penge ud til mødebooking uden det giver noget resultat

Derudover kan du jo også annoncere i aviserne.

Men lige et spørgsmål: Hvorfor har du ikke allerede fået et cvr nr? Det tror jeg er klogt du får, inden du begynder at søge efter kunder.

Ellen Dancontact telemarketing www.dancontact.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 16:36
Hej igen

Lige en kommentar mere til det med cvr nr

Det er for mig at se en noget forkert strategi, at opstarte et firma uden at have et cvr nummer, det virker ikke professionelt og kan skræmme potentielle kunder væk. De ting skal være på plads, når du får din 1. kunde, synes jeg.

Ellen Dancontact telemarketing www.dancontact.dk

Tilmeldt 20. Mar 07
Skrevet kl. 12:02
Hej igen

Jeg har engang hørt noget om at man kan på nettet "se og giv bud " på opgaver som virksomheder  vil have løst!

Kender nogen af Jer til det ?.

Har nogen af Jer erfaring med www.udbudsportalen.dk - eller kender nogen til andre lignende portal

Sådaaaaan

Tilmeldt 20. Mar 07
Skrevet kl. 10:51

Heyyyyyyy Aminoer

Ssså er jeg tilbage fra ferien med masse af energi, som jeg nu vil bruge på markedsføre mit rengøringsfirma.....:)

Jeg er næsten færdig med lave en hjemmeside http://sabzi.dk .-(Den skal lige flyttes over til et andet domæne ,arbejdestlf nr og e-mail skal skrives..)

Markedsføringsplan:: Jeg er kommet lidt i tvivl om jeg skal bruge et firma til lave mødebooking for mig eller skal jeg sende salgsbreve ud til mulige kunder?

Hvad er mest effektiv og billigt ?

Hvem er intressant at sende slagsbreve ud til og hvordan finder jeg adresser på dem ?  

Hvor mange salgsbreve skal man sende ud før man kan mærke effekten ?

NB: Har du et rengøringsfirma og har brug for underlevendør - send mig  et PM

Sådaaaaan

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)