Så skal der gøres ordentligt RENT i København...:) Jeg har længe haft LYST til at åbne mit eget rengøringsfirma og NU sker det Jeg har udover mange års rengøringserfaring har allerede på nuværende tidspunkt kontakt med mange gode rengø ringsassistenter, som er interesseret i arbejde med mig og leverer et godt stykke arbejde. Jeg har dog brug for lidt hjælp til følgende: Hvordan finder man kunder uden store omkostninger ? Hvordan annoncere man i aviser og hvad koster det ? Kan man hyre en person/firma( f.esk her i Amino) som man finde og forhandler kontrakter p ens vejene ? - Der bliver betalt for hver kontrakt ! TILBUD: Vores nye kunder skal KUN betale ½ pris den første mrd. - (læse mere på http://fif.250free.com ) Send mig PM hvis du eller nogen som du kender har brug for en hjælpende hånd..:) Det skal lige siges at jeg på nuværende tidspunkt ingen CVR nr har, men det kommer hurtig på plads liges snart jeg har en kunde! Læs mere på websitet - http://fif.250free.com - (Flytter snart wesitet til en anden domæne). |
Hejsa
Jeg kan ikke svare på dine spørgsmål, men jeg ville lige give en kommentar med.
1 > Hvis du ikke har et cvr nummer så virker du ikke som et seriøst firma, så hvis jeg var dig ville jeg skynde mig at få det i orden.
2 > Du bør kraftigt overveje hvilke signaler du sender med din nuværende hjemmeside, den virker ikke specielt seriøs og slet ikke når der er reklamer på den til de store regngørrings firmaer, billeder der ikke virker m.m. Jeg må nok tilstå at en hjemmeside ville skræmme mig væk og over til en anden i branchen. Hvis du har tænkt dig at lave en anden hjemmeside med tiden så ville jeg nok overveje at tage den ned indtil den nye kommer på benene.
Den billigeste måde generelt at få kunder er mund til mund metoden, så fortæl din vennekreds at du har startet firma og hvis de kender nogen er de velkommen til at ringe til dig. alternativt kunne du hænge en lille seddel op i netto, fakta osv. ellers kan du jo os sætte noget i den lokale ugeavis men det er nok en del dyre.
Held og lykke med opstarten af firmaet :)
/ Torben
Jeg kan ikke svare på dine spørgsmål, men jeg ville lige give en kommentar med.
1 > Hvis du ikke har et cvr nummer så virker du ikke som et seriøst firma, så hvis jeg var dig ville jeg skynde mig at få det i orden.
2 > Du bør kraftigt overveje hvilke signaler du sender med din nuværende hjemmeside, den virker ikke specielt seriøs og slet ikke når der er reklamer på den til de store regngørrings firmaer, billeder der ikke virker m.m. Jeg må nok tilstå at en hjemmeside ville skræmme mig væk og over til en anden i branchen. Hvis du har tænkt dig at lave en anden hjemmeside med tiden så ville jeg nok overveje at tage den ned indtil den nye kommer på benene.
Den billigeste måde generelt at få kunder er mund til mund metoden, så fortæl din vennekreds at du har startet firma og hvis de kender nogen er de velkommen til at ringe til dig. alternativt kunne du hænge en lille seddel op i netto, fakta osv. ellers kan du jo os sætte noget i den lokale ugeavis men det er nok en del dyre.
Held og lykke med opstarten af firmaet :)
/ Torben