Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så skal der gøres ordentligt RENT i København...:)

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Mar 07
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Så skal der gøres ordentligt RENT i København...:)

Jeg har længe haft LYST til at åbne mit eget rengøringsfirma og NU sker det

Jeg har udover mange års rengøringserfaring har allerede på nuværende tidspunkt kontakt med mange gode rengø ringsassistenter, som er interesseret i arbejde med mig og leverer et godt stykke arbejde.

Jeg har dog brug for lidt hjælp til følgende:

Hvordan finder man kunder uden store omkostninger ?

Hvordan annoncere man i aviser og hvad koster det ?

Kan man hyre en person/firma( f.esk her i Amino) som man finde og forhandler kontrakter p ens vejene ? - Der bliver betalt for hver kontrakt !

TILBUD:

Vores nye kunder skal KUN betale ½ pris den første mrd. - (læse mere på http://fif.250free.com )
Send mig PM hvis du eller nogen som du kender har brug for en hjælpende hånd..:)

Det skal lige siges at jeg på nuværende tidspunkt ingen CVR nr har, men det kommer hurtig på plads liges snart jeg har en kunde!

Læs mere på websitet -  http://fif.250free.com -  (Flytter snart wesitet til en anden domæne).

Sådaaaaan

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 17:51
Hejsa

Jeg kan ikke svare på dine spørgsmål, men jeg ville lige give en kommentar med.

1 > Hvis du ikke har et cvr nummer så virker du ikke som et seriøst firma, så hvis jeg var dig ville jeg skynde mig at få det i orden.

2 > Du bør kraftigt overveje hvilke signaler du sender med din nuværende hjemmeside, den virker ikke specielt seriøs og slet ikke når der er reklamer på den til de store regngørrings firmaer, billeder der ikke virker m.m. Jeg må nok tilstå at en hjemmeside ville skræmme mig væk og over til en anden i branchen. Hvis du har tænkt dig at lave en anden hjemmeside med tiden så ville jeg nok overveje at tage den ned indtil den nye kommer på benene.

Den billigeste måde generelt at få kunder er mund til mund metoden, så fortæl din vennekreds at du har startet firma og hvis de kender nogen er de velkommen til at ringe til dig. alternativt kunne du hænge en lille seddel op i netto, fakta osv. ellers kan du jo os sætte noget i den lokale ugeavis men det er nok en del dyre.

Held og lykke med opstarten af firmaet :)

/ Torben

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 19:30
Hvordan finder man kunder uden store omkostninger ? Er vist en umulighed indenfor det område, der er jo urtolig meget konkurrence. De store virksomheder eks. De forenede taber gerne penge på nogle af deres kontrakter for, at nå budget. ISS har tidligere gjort det, men er vist stoppet.

Hvordan annoncere man i aviser og hvad koster det ? Snakker du lokalavisen eller børsen? Tror ikke at det er vejen at gå. Problemet er jo, at mange virksomheder laver kontrakt på 12-24 måneder, så du skal ramme kunden ligesom de er ved at kunne afslutte forholdet med den gamle leverandør plus at de skal være utilfredse med den gamle leverandør.

Indenfor det område ville jeg nok vælge at købe et andet firma som sælges med kunder og derefter langsomt arbejde mig frem efter nye kunder. Det er i hvert fald et område, hvor det tager tid at finde kunder, hvis man ikke har et grundlag i forevejen.

Tilmeldt 20. Mar 07
Skrevet kl. 19:30
Hej
Ja sandt nok min hjemmeside er ikke prof. Men synes da det er naturligt at man først opretter et firma og dermed få et CVR nr når man først har nogen kunder.:).

Det først jeg har tænkt mig at gøre når jeg har fået kunder er at få websitet lavet (Udgigten til den kan man så trække fra.. )

Sådaaaaan

Tilmeldt 18. May 07
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 21:12
Jeg vil da også lige knytte et par ord til din forretning.

1. Få lavet et firma med CVR-nummer. Det er SÅ vigtigt at signalere at man er seriøs.

2. Hjemmesiden skal i mine øjne laves inden du søger kunder. Brug de 5.000 kr. det koster på at få en lille men prof. udseende hjemmeside så folk kan se hvem du er og hvad du står for uden at skulle ringe til dig. Mange foretrækker at sidde i ro og mag og finde ud af hvem det er de er ved at hyre. Hjemmesiden skal self. være www.ditfirma.com/dk eller noget lign. det dur bare ikke med en hjemmeside i stil med http://tdc-hjemmeside.dk/userweb/tdconline/webuser/hansnielsen/index.html

3. Tag ikke dette personligt - men du skal nok ha en til at rette i din tekst på hjemmesiden. Der må bare INGEN fejl være. Hverken grammatisk eller stave-mæssigt. Det ser simpelthen for sjusket ud når et angiveligt prof. firma kan lave stave- og grammatik fejl. Det ville skræmme mig væk med det samme.

4. Virk så stor og prof. som muligt. Hvis man virker som et nystartet firma er der mange der er bange for at blive en slags prøveklud. Prøv dog så vidt muligt ikke at lyve direkte - blot pynt på sandheden.

Tror det var det - og min kritik er udelukkende for at hjælpe dig. Ikke noget ondt eller personligt ment.

VH

Kasper Assenholm

Tilmeldt 20. Feb 06
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 21:21
du skal ud og stemme dørklokker, gå ind og præsenter dig, eller brug mødebooking

billigste reklame er man vil anbefalet af andre (det er jeg blevet i rigtig mange tilfælde)

lad være med at bilde folk ind dit firma er større end det er, det rammer dig igen og så er man utroværdig!!

vær ærlig og reel og levér varen

Hav et CVR nr. rengøringsbranchen har for mange pirater, derfor skal der være styr på den slags

jeg har selv rengøringsfirma i jylland startede for 3år siden uden noget som helst

har i dag ca 20 ansatte og fuld fart på  

Tilmeldt 20. Mar 07
Skrevet kl. 21:26
Hej Assenholm

Jamen jeg tager det ikke personligt....Det er trodsalt meget positiv kritik du kommer med.Jeg havde nu også selv overvejet at både websitet og website teksten skulle laves af prof folk - men efter jeg var kommet igang med firmaet!

Nu vil jeg lige tænke over Jeres response..:)

Men jeg synes nu ikke rigtigt at jeg får svar på mine stillet spørgsmål..

Sådaaaaan

Tilmeldt 20. Mar 07
Skrevet kl. 21:35
Hej bager

Meget interessant ...Det lader til at jeg må først have CVR nr på plads og dernæst begynde at ringe på døreklokker...:)

NB: Hvor stor timeløn indenfor rengøring er rimmelig at forlange - Du kan eventuelt send mig PM..

Jeg siger 1000 tak for alle deres gode råd

Sådaaaaan

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 21:54
PLEASE kom til Skagen - jeg trænger til at få gjort rent og der er så stor mangel på rengøringsfolk heroppe at kommunen importerer fra Frederikshavn til 224,- i timen.

Da jeg boede i København var der en der havde startet et firma i det område jeg boede i - han fik lavet en flyer (1/3 A4 på højkant) som lige kort sagde hvad de kunne, samt pris og kontaktinfo - den fik han spejderne til at smide ind af dørene i området - og sådan fik jeg min første rengøringskone - noget som jeg helst aldrig mere vil være foruden (men altså er nu fordi der er mangel på dem).

Det kan være du kan bruge idéen :)

Held og lykke med det - og husk så lige det med Skagen! ;-)

Tilmeldt 20. Feb 06
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 22:01
timeprisen afhænger jo af dine udgifter

løn+sociale omkostninger+din andel = din pris

en ting er timepris, en anden ting er hvilket tempo arbejdet skal udføres i ??

Du kan godt hyre en person/ firma til atsælge for dig, hvor du betaler for hver kontrakt, pas på der er mange kreative afregningsmåder

jeg har fravalgt at annoncere i aviser, tror ikke på det virker før man har købt sig fattig

eks:

jeg fik på et tidpunkt en hanvendelse fra en kunde som havde en mindre opgave, da jeg var ved kunden fik jeg min næate opgave

og den tråder fortsat så den til dato har ført til omkring 10 kunder på baggrund at den første og de næste var tilfredse og sikkert at prisen har været rimelig, så det virker..

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)