Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fradrag

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. May 07
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminos.

Jeg vil lige høre hvordan jeg rent praktisk gør det med kørselspenge, Jeg kører hvergang jeg har solgt en vare ca 40 km, for at hente varen.

Hvad kan der i den forbindelse trækkes fra? Km penge? hvad med biles værdi, det er min privat bil jeg bruger!

Nu sender vi alle vores pakker med postdanmark, kan man på nogen måde trække disse penge fra også?

Og hvad gør jeg helt konkret med den helt nye pc jeg købte for 3 måneder siden, startede firma for 1 måneden siden, kan den trækkes fra, bruger den ca 70-30 i firmaets favør.

Er der andre gode tips, som man har tendens til at glemme når man nu er helt uerfan og ny i gårde?

mvh Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:20
Hej!

Ja...3,35 pr. km.

Ja....som pakkeporto.

Ja...i forholdet 70/30. Du kan dog næppe trække momsen fra, idet du har købt PC`en privat.

/Peter

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 00:01
Tja - forudsat at det sted du kører til er at betragte som et skiftende arbejdssted eller at du ikke kører denne strækning fra din bopæl. Taler vi om et fast "arbejdssted". Dvs. hvor du kører fra din bopæl til stedet eller omvendt i mere end 60 dage over en vilkårlig 24 måneders periode bliver du fanget af 60 dages reglen og kan kun få alm. befordringsfradrag for den kørsel der ligger udover de 60 dage.  

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)