Jeg vidste ikke helt, hvor jeg skulle poste dette indlæg så jeg prøver mig frem.
I det sidste stykke tid har jeg gået rundt og leget med en ide, som jeg selv synes der kunne være potentiale i.
Den går ud på at folk skal have mulighed for at finde ud af, hvor der sker events/fester i lad os bare starte med KBH. Jeg ved godt at der allerede er et par sites derude, som ligner lidt, men deres koncepter er ikke det samme som mit.
Mit koncept er følgende:
Det går ud på at diskotekerne /bar kan lave annoncer, som de skal betale for. Jeg ved godt at det kræver at der en stor brugerbase. Men det tror jeg allerede at jeg ved, hvordan skal opnås.
Senere hen kan man tilføje fotografer, som diskotekerne kan bestille - der kan så også være mulighed for smogmug (De besøgende kan købe billeder)
Men det kræver jo at du har tid, penge og kræfter til at arbejde på det og få det frem :-)
En idé er vel at starte "ved" mange byer i stedet for kun KBH for eksempel...
Du tager vel kontakt til diverse diskoteker og klubber inden du lancere det hele? Evt. lav et "tilbud" på 50% på de første 10 annoncer eller sådan
Fotograferne kommer som du siger senere.. - du kan også få vagtfirmaer ind under denne kategori (kender selv to-tre stykker) som man kunne lave aftaler med :-)
Facebook grupper for hver enkelt by som.. (Australian bar - Århus , KBH, osv) hvor de nu ligger, der skal du have til alle de forskellige byer inden også.
Er du alene om det? - mangler du hjælp ;-) - smid en PM, om du mangler en hånd, partner, eller bare en til at give feedback og ideer :-)
Tak for dit svar - Ja, jeg glemte vidst at fortælle, hvad forbrugeren får ud af dette.
Next.man:
Hvordan skal jeg få noget ud af den side som forbruger ?
Forbrugeren får mulighed for at se, hvad der sker i byen. Selve emnet er "Find din fest"
Jeg hører tit fra unge at de ikke aner, hvad der skal ske i weekenden, de ved ikke, hvor de skal tage i byen, og hvor diskotekerne osv. ligger.
Det fungerer lidt lige som facebook sider, hvor den enkelte klub kan reklamere for deres kommende event. Forbrugeren får mulighed for, at tilmelde sig eventet og se, hvem der ellers deltager.
DKBN.dk er et fremragende eksempel på det, men her er konceptet lidt anderledes. Dog har jeg været inde på DKBN og søge på, hvad der sker den kommende weekend og der dukkede kun et event op.
Men det kræver jo at du har tid, penge og kræfter til at arbejde på det og få det frem :-)
Jeg brænder simpelthen for at få noget på benene, så tiden og kræfterne er der masser af! Jeg har gået og spekuleret på, hvad det vil koste, at få det på benene og umiddelbart kan jeg kun se, det er hjemmesiden som kommer til, at koste at få op.
Christoffer Tornbjerg:
Fotograferne kommer som du siger senere.. - du kan også få vagtfirmaer ind under denne kategori (kender selv to-tre stykker) som man kunne lave aftaler med :-)
Jeg havde faktisk slet ikke tænkt over vagtfirmaer, det var en fremragende idé! - Måske det ville gøre kunderne mere interesseret til at starte med.
Christoffer Tornbjerg:
Facebook grupper for hver enkelt by som.. (Australian bar - Århus , KBH, osv) hvor de nu ligger, der skal du have til alle de forskellige byer inden også.
Jeg havde faktisk slet ikke tænkt over vagtfirmaer, det var en fremragende idé! - Måske det ville gøre kunderne mere interesseret til at starte med.
Ja præcis, det giver nok også lidt tryghed :-)!
Henrik Mejlbo:
Christoffer Tornbjerg:
Kan lige sende links til grupperne i en PM :-) så kan du måske se hvad jeg mener :)
få lavet en masse god tekst på siden relevant om sidens emme
få i gang socialt facebook især og google plus på siden
få nogle super gode videoer på siden
presse ud om siden koncept
at starte noget nyt op er knald hårdt arbejde så her er lidt ekstra ideer http://www.amino.dk/forums/t/137716.aspx og http://www.amino.dk/forums/t/169188.aspx
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows