Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må min samlever hjælpe til på markeder

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

hej amino'er.

jeg har startet en enkeltmands virksomhed, med webshop og salg på markeder. det er et lille firma som bibeskæftigelse til fuldtids job så indtjeningen er ikke stor nok til at aflønne mig endnu.

Men jeg vil jo gerne have hjælp af min samlevende kæreste når vi står på markeder, men ud fra hvad jeg kan læse SKAL hans ansættes med løn for at han må hjælpe. kan det være rigtig? 

på forhånd tak Smile

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 15:32

Mon ikke du på en eller anden måde kan få ham til at hjælpe som "erhvervs praktikant" eller noget i den retning?

Det er selvfølgelig ikke så praktisk hvis han har arbejde ved siden af og der så kommer nogen komplikationer.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 257
Fra  FixApple Skrevet kl. 15:42

Nu er det bare et gæt, men man kan vel betale ham som ekstern konsulent?

Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:23

mente mere at jeg ikke ville betale ham, da der ikke er råd til at betale løn til nogen overhovedet endnu..

men ægtefæller må hjælpe hinanden i firma uden kontrakt og ganske gratis. og synes jo det burde være det samme, når vi bor sammen og laver meget i firmaet sammen. men har hørt at hvis skat kommer forbi på markedet så skal han have en kontrakt. men er ikke sikker.. det kunne jo være der er nogle herinde der har lignende erfaringer..?

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 16:42

Min umiddelbare tanke;

Dont overcomplicate it... Det er din kæreste, og selvfølgelig må han hjælpe uden at blive betalt. Så længe du ikke betaler ham sort...

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)