Hov hov, det var altså kun som et tilbud og ikke en fast pris - og det var også netop fordi, jeg vidste at mange herinde søgte en billigere løsning i ny og næ. Et par referencer og så er det tilbud selvfølgelig ikke gældende. Det ved du da også godt Martin ![]() P.S. Man vælger selv, hvordan og i hvilken tone man vil læse et indlæg. Og så er jeg ude at denne her tråd, for denne gang. Held og lykke med Designoutpost og held og lykke med webshoppen :) |
Dato: 25-06-2007 22:21:35 Forfatter: NicosiaLonghi.comHov hov, det var altså kun som et tilbud og ikke en fast pris - og det var også netop fordi, jeg vidste at mange herinde søgte en billigere løsning i ny og næ.
Et par referencer og så er det tilbud selvfølgelig ikke gældende. Det ved du da også godt MartinP.S. Man vælger selv, hvordan og i hvilken tone man vil læse et indlæg. Og så er jeg ude at denne her tråd, for denne gang. Held og lykke med Designoutpost og held og lykke med webshoppen :)God afslutningsreplik - så fik du selv sat tyk streg under tingene...