Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Titel - hvad skal jeg kalde mig???

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Grenaa
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :
I vores virksomhed har vi ingen titler - kun når regnskabet skal skrives under står det mit fuldenavn og direktør.

I jylland når jeg er ude at sælge - så bliver direktør hurtigt til noget "Han tror da rigtig, at han er noget"

Så derfor står det intet på mit - og det har jeg det fint med.

Med venlig hilsen

Mikkel K.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 05:07
Det er altid sjovt med en titel når man er den eneste...

På mine visitkort står der det jeg er "Programmør" men kunne godt skrive "Udviklingschef", men når jeg kun er mig, så syntes jeg at det er lidt for meget at kalde sig.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 07:12
Jeg har brugt titlen Daglig Leder tidligere. Men denne gang tror jeg egentlig bare jeg vil skrive Iværksætter - det er nemlig en titel jeg er stolt af :)

Og det er jo rigtigt - jeg har iværksat mit firma!

Fra Horsens
Tilmeldt 28. Jan 07
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 07:35
Jeg har et ApS med kun en ansat, så ''blæksprutte'' eller ''idemager'' vil egentlig være meget rammende, men jeg vil gerne signalere at jeg er indehaver af virksomheden.

det ville da give dit visitkort et pift, hvis du ville kalde dig "blæksprutte, idémager og indehaver". ofte læser kunden jo visitkortet lige efter at have modtaget det og så er snakken jo allerede igang.

klaus

Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 09:49
Dato: 26-06-2007 07:34:57 Forfatter: www.aarhusvinduet.dk

det ville da give dit visitkort et pift, hvis du ville kalde dig ''blæksprutte, idémager og indehaver''. ofte læser kunden jo visitkortet lige efter at have modtaget det og så er snakken jo allerede igang.

klaus

Enig. Kunne være en positiv og sjov indgangsvinkel til en samtale.

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 12:16
På mit visitkort står der general manager og det er jeg faktisk ikke særligt glad for.
Jeg fik det på et tidspunkt, fordi jeg solgte meget i tyskland og der er titler en del vigtigere end de er hos os. Jeg har det stadig på mit visitkort fordi jeg lige skal bruge dem op, men næste gang kommer der enten "salg" på eller som Hans allerede siger "salgschef" "salgsdirektør".

Jeg kan godt lide ideen med "iværksætter" eller lignende, men det kan være en bremseklods når man snakker med større virksomheder, som hurtigt bliver bange for at man ikke kan hamle op til opgaverne.

Men jeg tror nu det er lidt brancheahængigt

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)