Jeg er i tvivl om hvad jeg egentlig skal kalde mig. Min virksomhed har eksisteret i 8 år, så det er vel ved at være på tide at jeg sætter én eller anden titel på min signatur, så folk kan se hvilken rolle jeg egentlig spiller i virksomheden. Jeg har et ApS med kun en ansat, så "blæksprutte" eller "idemager" vil egentlig være meget rammende, men jeg vil gerne signalere at jeg er indehaver af virksomheden. Jeg synes at "Direktør" er for højtravende og "indehaver" for kedeligt - men hvad pokker kalder i andre jer??? Gode ideer modtages med stor glæde ![]() |
I Kjers Kommunikation kalder jeg mig kreativ direktør. Der er godt nok ikke andre direktører end mig, men jeg er kreativ.
I mine blade kalder jeg mig ansvarshavende redaktør og nogle gange indehaver - på visitkortet står der bare redaktør.
I mine blade kalder jeg mig ansvarshavende redaktør og nogle gange indehaver - på visitkortet står der bare redaktør.
I begyndelsen havde jeg det heller ikke så nemt med ordet direktør. Mit indre billede af en direktør var en fedladen herre i et lidt for lille jakkesæt og med et slips, der holdt dobbelthagerne på plads, så cigaren havde noget at hvile på - og sådan ville jeg ikke se mig selv. Alligevel overvandt jeg mig til at bruge ordet direktør om mig selv, fordi det hendledte mit eget fokus på, at det er mig, der styrer min virksomhed. I forbindelse med redesign af min hjemmeside - ja ja, det er et stykke tid siden - tilføjede jeg ordet "kreativ", fordi det i høj grad er min kreativitet, der er til salg i min virksomhed.
mvh direktør
Hans Stokholm Kjer