Der hvor hele problemet ligger er at webhotellet selv, stjæler 35gb trafik, dvs. meebox's IP bruger 35gb trafik, for at loade eksterne ressourcer, hvilket det ikke burde.
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Det er rigtigt billederne blive burde optimeret, men at trafikken for eksterne ressourcer tæller i trafikken, det er forkert.
Ikke sålænge cPanel fungerer på den måde, at al trafik der går til/fra webhotellet måles med. Inden du går videre med at give Meebox skylden, så sæt dig lige ind i, hvordan tingene hænger sammen.
Karsten er inde på noget af det rigtige! Jeg var selv nede ad samme spor i den support ticket jeg har haft med Anne, men har ikke haft mulighed for at gå så meget i detaljerne med det - igen har det været statistikker fra AWStats jeg har lænt mig op ad. Summa summarum er, at hotellet har brugt den mængde trafik som der står - så er det blot dejligt for Anne, at I vil hjælpe med en dybere analyse af hvad det er.
Det er rigtigt billederne blive burde optimeret, men at trafikken for eksterne ressourcer tæller i trafikken, det er forkert.
Ikke sålænge cPanel fungerer på den måde, at al trafik der går til/fra webhotellet måles med. Inden du går videre med at give Meebox skylden, så sæt dig lige ind i, hvordan tingene hænger sammen.
Karsten er inde på noget af det rigtige! Jeg var selv nede ad samme spor i den support ticket jeg har haft med Anne, men har ikke haft mulighed for at gå så meget i detaljerne med det - igen har det været statistikker fra AWStats jeg har lænt mig op ad. Summa summarum er, at hotellet har brugt den mængde trafik som der står - så er det blot dejligt for Anne, at I vil hjælpe med en dybere analyse af hvad det er.
Hej Anders,
Vi bruger selv cPanel, og den måler ikke eksternt trafik. Jeg giver på ingen måde jer skylden, jeg siger bare det er mærkeligt at jeres cpanel gør det, fordi alle jeg kender der bruger cPanel der sker det ikke ved. Desværre.
Men jeg undskylder meget, hvis det føles som om jeg giver jer skylden.
Venlig Hilsen Lucas Rolff
Når en enkelt side fylder mere end 50MB, så er det ligegyldig hvad der tæller med. Problemet er størrelsen på de enkelte billeder, som skal bringes ned på et normalt niveau for hjemmesider.
Hjemmesiden har rigtig mange billeder, så der kan spares enorme resurser ved at optimere på dem.
Få det nu gjort inden meebox bliver nød til at lukke siden eller sende trådstarter en stor regning.
Der hvor hele problemet ligger er at webhotellet selv, stjæler 35gb trafik, dvs. meebox's IP bruger 35gb trafik, for at loade eksterne ressourcer, hvilket det ikke burde.
Din kommentar her er Totalt uhørt og det virker som din mission her er at nedgøre en konkurrent
Din kommentar her er Totalt uhørt og det virker som din mission her er at nedgøre en konkurrent
Totalt dårlig stil
Meebox driver en god service
Jeg er på ingen måde ude på at nedgøre en konkurrent - Jeg siger blot at webhotellet bruger størstedelen af trafikken. Og cpanel ikke er bygget til at tælle trafikken på den måde.
I det mindste er jeg da behjælpelig med at hjælpe en konkurrents kunde, med faktisk at hjælpe hende, med at holde sig inden for de trafik grænser hun nu engang har hos Meebox.
Så hvis hjælpsomhed er uhørt, og at nedgøre andre. så vil jeg da give dig helt ret i at det er min mission, at nedgøre folk, såfremt hjælpsomhed er nedgørelse.