Hej Anne, har du en analyse af hvor mange besøgende du har haft i perioden?
Alle normale browsere cacher billeder - så de bliver normalt kun hentet en enkelt gang - og 30 GB er trods alt en del (selvom det selvfølgelig ikke er ubegrænset).
Har fået det at vide af hende, men tror ikke det må siges offentligt, men min vurdering er at hverken antallet af besøgende eller antallet af sidevisninger kan gøre at man når 30GB på en måned. Forudsat at det er korrekte tal jeg har fået.
men min vurdering er at hverken antallet af besøgende eller antallet af sidevisninger kan gøre at man når 30GB på en måned. Forudsat at det er korrekte tal jeg har fået.
hvis størrelsen af hendes billeder x antal sidevisninger i en grov beregning kan udelukke at være årsagen til at hun rammer 30 GB grænsen - så ligger problemet jo et andet sted.
Jeg kender ikke meebox, men har de ikke en trafik-statistik så man kan se om det er indgående eller udgående trafik? endnu bedre ville det jo være at få en trafik-log fra webserveren.
men min vurdering er at hverken antallet af besøgende eller antallet af sidevisninger kan gøre at man når 30GB på en måned. Forudsat at det er korrekte tal jeg har fået.
hvis størrelsen af hendes billeder x antal sidevisninger i en grov beregning kan udelukke at være årsagen til at hun rammer 30 GB grænsen - så ligger problemet jo et andet sted.
Nej det er korrekt, og i dette tilfælde skulle den være noget grov den beregning.
Men ja det kunne være godt med en trafik statistik.
Jeg har taget et kig på statistikkerne, og det viser sig at selve webhotellet har ædt 35gb trafik (Alle de eksterne billeder) udover de 7gb der normalt var brugt
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.