Har lavet en wordpress blog på et dansk domæne. Domænet er nok sådan rimelig fornuftigt, og tilsyneladende har jeg fået en rimelig start. Søger man på domæne "udtrykket" med mellemrum uden ".dk", så kommer den nu op som nr. 4 blandt 1.430.000 Resultater. Søger man på domæne udtrykket med mellemrum uden ".dk", sammen med tilføjelse af et meget udbredt dansk ord, så ligger den Nr. 11 og Nr. 12 blandt 4.700.000 Resultater MEN - Min tanke er - Hvor stor betydning har domæne-navnet for artikler/posts (m. indhold som ikke direkte omhandler domæne udtrykket) NÅR *FORSIDEN* rates højt ? Vi snakker at jeg godt kunne tænke mig højere ranking på ord som ligger indenfor associerede ord til domænet, men som domænet ikke udtrykker. Hvis vi nu siger at der f.eks. kun søges på det meget udbredte ord uden domæne udtrykket. Her vil jeg gerne rates højt.. F.eks. Mobiltelefon.dk / Men jeg gerne vil have en masse høj rank indenfor "HTC One" Hvad er så smartest ? A: Købe htc-one.dk og pege det til folderen med wordpress ? B: Mobiltelefon.dk/htc-one C: Mobiltelefon.dk - Indhold m. HTC One Indholdet her er opdigtet, hvis nogen skulle være i tvivl. MVH Niels |
Håber jeg forstår rigtigt:
Mobiltelefon.dk/htc-one - Indhold m HTC One + intern linkbuilding + ekstern linkbuilding