Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man teste det her selv?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et lille afstemningssystem (meget simpelt) som skal bruges af 400 mennesker onsdag, hvor de her mennesker på fem minutter skal scanne en QR kode og lande på en simpel html side, og stemme.

Da det er umuligt at finde en decideret testmulighed noget sted offentligt, og jeg gerne vil have testet om mit webhotel hos UnoEuro kan klare de fem minutter med så mange inde på siden, vil jeg høre om der var nogle kloge hoveder derude der kunne give et tip om hvordan hulen man evt kunne teste det selv?

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 09:27

Det burde de sagtens kunne klare, 500 er ikke så meget. 

Det enkleste måde er vel at skrive til dem og spørge om hvordan du skal forholde dig den dag, og om de mener de kan klare det. Det kommer jo ikke kun an på antal besøgende, men også hvor "tungt" det er at behandle hver besøgende.

Alternativt kunne du prøve med et program der opretter 500 besøgende (eller mere) på 5 minutter og udfører en handling på din hjemmeside.

/B

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 11:47

Har spurgt og de kan bedst svare "det bør den kunne klare" :)

Vil gerne, om muligt, se det i en test, så som du siger kunne et program der kunne klare det være fedt, jeg kender bare ikke sådan et program :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)