Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Langt om længe - Feedback ønskes

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Oct 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Endelig er dankortbetalingen kommet op og køre på min webshop :-)

 

Når PBS siger 6-8 uger - så mener de det sgu.

 

Så hvis der sidder nogle venlige hoveder herinde (det ved jeg fra andre forespørgelser) der vil kaste et kig på siden og komme med alt hvad i kan finde på af godt og skidt.

 

Hvis der er nogle der har erfaring med Scannet''s søgemaskineoptimering - vil jeg gerne have en vurdering om det er noget der vil noget - eller det er bedre at lægge "æggene" i en anden kurv - og i så fald hvilken ?

 


 

Anders

Fra Ølstykke
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 205
Fra  Webjuice.dk Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ballerup
Tilmeldt 21. Apr 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey!
Flot og med nogle lækre varer! Ville foretrække, hvis der også var links til, hvilke varer du har i stedet for forhandlerne. For eksempel "I haven" "På bordet" "Til pynt" osv osv
Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Meget nemt at gå til.

Flot og enkelt design.

Jeg kan godt li'' at handelsbetingelserne er synlig på alle siderne.

Så hvis det var noget negativt du efterspørger, så er det her

måske ingen hjælp :)

Tilmeldt 2. Nov 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Lækker butik og rigtig flot banner foroven, indbydende og lækker - godt gået!!!
Jeg synes dog det vil være lettere for mig som kunde, hvis varegrupperne er opdelt i varetyper frem for mærker. Hvis jeg er på udkik efter en lysestage er det nemmere at gå ind ét sted og sammenligne de forskellige typer du har.

Fra Hellerup
Tilmeldt 5. Oct 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anders,

 

Det ser godt ud, det er lige noget for min kære papmor. Jeg har lige sendt hende en mail med din hjemmeside.

 

Så skal du bare igang med markedsføringen.

 

Good Luck

 

Mvh Mørch

Mørch

Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :
I sælger nogle meget lækre ting i forhold til min smag, og jeg faldt da lige over jeres paptallerkner og krus ( har lige sendt en mail med spørgsmål), det samme gælder jeres servietter...hvro mange str får man til angivet pris ???

Hvis jeg kun får den lille smule servietter der er vist i de enkelte style, og så ligger 60 kr til i porto, så vil jeg da kun bruge dem til udstilling!!!

 

Jeg mangler lidt oplysninger om antal og størrelser på forskellige ting

 100 T det er lige os - Alt i transport af maskiner

Udlejning af hoppeborge, sluchice-, softice, popocornsmaskiner

Tilmeldt 12. Oct 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle

 

Tak for den feedback der er kommet - det er altid rart, med en positiv tilkendegivelse fra ligestillede.

 

Men kan i ikke blive lidt grovere - det jeg egentligt har brug for er konstruktivt kritik.

 

 

Takker igen Lind for den fejl med antal af produkter (det havde jeg aldrig set - ligemeget hvor længe jeg havde kigget på produktet) - de fejl findes der nok flere af - og prøver virkelig at luse ud i dem, men den største hjælp er andres øjne.

 

Anders

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)