Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Integration af Axapta i Magento

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 25. Jul 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Jeg er ved at undersøge mulighederne for integration af Axapta i Magento. Jeg har fået til ansvar at sætte en webshop op og har på forhånd besluttet mig for Magento, da det er systemet jeg er bedst kendt med.

Jeg arbejder i en større virksomhed, hvor vi allerede i dag benytter os af Axapta. Vi er interesserede i at finde en virksomhed, der har stor erfaring på området og eventuelt selv har programmeret et modul eller anden løsning, hvor integrationen kan videreudvikles (også med tiden), til at dække vores behov mellem Axapta og webshoppen.

Det er vigtigt for os at virksomheden er dansk og har haft erfaring med en integration som denne.

Kender I nogen?

Venlig hilsen

Hans Nielsen

Fra København
Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 08:51

Du skal tale med Procontractors.

Der er mig bekendt ingen andre i Danmark der har lige så meget erfaring med integration af Mageto til forskellige ERP systemer.

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 11:07

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 11:32

Powerhosting:

Torben Lundsgaard:

Du skal tale med Procontractors.

Tak for anbefalingen!

- Vi (CommerceGruppen) har i denne uge møde med en anden større kunde med stor fokus på netop vores integrations kompetencer til lige præcis MBS Dynamics AX.

ProContractors har jeg lukket ned som et led i en større rekonstruktion. Igennem rådgivning hos et fantastisk nyttigt program www.earlywarning.dk

Idag er vi fuldt ud operationelle i virksomheden CommerceGruppen ApS. Vi har dog ikke nået at lancere rebrandingen. Forventer det sker i forbindelse med vores deltagelse på Iværk og Vækst messen medio september.

Powerhosting:

Det er helt rigtigt. Godt spottet Dennis ;-)

Jeg er dog ked at at skulle presses på denne måde til at komme med en officiel statement.

CommerceGruppen ApS driver alle tidligere aktiviter. Så heller ikke vore eksisterende hosting kunder har noget være bekymrede for.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Tilmeldt 3. Sep 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:03

¨ProContractors har jeg lukket ned som et led i en større rekonstruktion. Igennem rådgivning hos et fantastisk nyttigt program www.earlywarning.dk

hahahahahahahahahahahahaha     hold da kæft en gang lort    hahahahaah   

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 11:29

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)