Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God gratis/billig webshop?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 15:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Jeg står og skal bruge en webshop, og den skal helst være gratis - og hvis ikke helt gratis, så meget billig.

Hvad er der af muligheder mht. gratis shopsystemer?

Har rodet en smule med oscommerce for 4-5 år siden, men det skal helst være noget bedre og nemmere nu end det var dengang hvis jeg skal bruge det.

Jeg har lidt erfaring med Wordpress, men uden shop-modul. Hvad er jeres erfaringer med det? Er det nemt at koble et shopsystem på Wordpress og kan det blive til en nogenlunde lækker shop?

Hvad vil i ellers anbefale af gratis systemer?

På forhånd tak for hjælpen! :) 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes mange gratis løsninger som feks. Presta og Opencart, det handler udelukkende om din ekspertise indenfor design og udvikling for at få et godt resultat.

I sidste ende handler det jo om salg og konverteringsrate - så hvis du mener, du selv har ekspertisen, så er mange herinde glade for Presta.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 16:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

colorrush:
den skal helst være gratis - og hvis ikke helt gratis, så meget billig.

Hvis du har tiden og lysten til selv at "skrue" shoppen sammen, så som Thomas siger, er Presta et godt sted at starte!

Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 16:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Planen er at jeg selv designer og sætter det hele op, så vil checke begge dele ud - tak for info.

Jeg kan se at begge dele er udenlandske - hvordan mht. at sætte op til danske betalingskort?

Hvis der er nogen der har en dansk Prestashop eller Opencar shop, eller kender nogle der har, vil jeg meget gerne se dem for at gøre mig et indtryk - smid endelig links :)

Fra Kolding
Tilmeldt 16. Jul 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

De fleste kort betalingstjenester/gateway's har moduler til de store shop systemer, herunder Prestashop.

Så du laver en aftale med dem, installere modulet og opsætter det, og så kan du tage imod (danske) betalingskort, alt efter hvilke indløsningsaftaler du har, selvfølgelig

Jeg kan personligt anbefale ePay som betalingsgateway.

webshops som benytter prestashop:

roboteksperten.dk

garant.nu

http://www.cykelshoppen.dk/

http://billigeslips.com/

m.fl.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 17:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

colorrush:
Jeg står og skal bruge en webshop, og den skal helst være gratis - og hvis ikke helt gratis, så meget billig.

En webshop kan næsten aldrig blive gratis, der er mange ting man skal tænke på bla. Domæne/Hosting, Betalingsgateaway, Indløsningsaftale, Et theme til Prestashop, hvis du altså vælger prestashop. Der er også en stor sandsynlighed for at du skal købe nogle plugins til Prestashop. Så jeg tror desværre ikke du får en gratis webshop. 

Jo mere professionel en webshop man har, jo mere tryghed vil det skabe hos kunden. Fx. Vil du helst handle hos en shop som ser halv-færdig ud, eller vil du handle hos en webshop som ser professionel ud? 

Held og lykke med shoppen. 

Best regards / Bedste hilsner

Frederik - Stokholm Jewelry 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 17:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Stokholm Jewelry:
Jo mere professionel en webshop man har, jo mere tryghed vil det skabe hos kunden. Fx. Vil du helst handle hos en shop som ser halv-færdig ud, eller vil du handle hos en webshop som ser professionel ud? 


Enig. Mængden af "hjemmebryggede" shop er stigende, kvaliteten går desværre ikke i samme retning. Jeg gad godt se nogle tal på konvertering i de shop, men de gemmes sikkert godt af vejen :)

Ud over professionalisme er det måske også værd at tænke over, hvor mange timer/dage uger og for nogen måneder, der bruges på at få en shop til at fungere.

Og så er det hele aspektet med at få en selvstændig visuel identitet, som giver virksomheden værdi - den er i mange tilfælge ikke eksisterende, hvis shoppen er baseret på et template, som en række andre virksomheder også benytter.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 17:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:

Stokholm Jewelry:
Jo mere professionel en webshop man har, jo mere tryghed vil det skabe hos kunden. Fx. Vil du helst handle hos en shop som ser halv-færdig ud, eller vil du handle hos en webshop som ser professionel ud? 


Jeg gad godt se nogle tal på konvertering i de shop, men de gemmes sikkert godt af vejen :)

Jeg tror nemlig heller ikke de er noget at råbe hurra for. 

Best regards / Bedste hilsner

Frederik - Stokholm Jewelry 

Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 20:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har en hjemmeside hos mono.net hvor der også høre en webshop med til ca. 100 kr i mdr. Det er simpelt, og ser fint ud, har kikket lidt på de andre shops i deres system, og de er pæne, meget enkle. Tror så heller ikke der er de vilde muligheder for udbyggelser. Men det er da okay til en start.
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 20:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har en shop på lagersalg.com så er den ret svær at finde ;)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)