Få et gratis logo Da vi hos OnMedia er ved at opstarte et samarbejde med et udenlandsk webbureau om at videreformidle deres ydelser, heriblandt logo design, tilbyder vi nu 3 Aminoer at få designet et professionelt logo, helt gratis. Logoet håndlaves af en grafisk designer, og der gøres derfor ikke brug af nogen form for skabeloner eller andet præfabrikeret materiale. Vi gør det for at indsamle referencer, så hop med på vognen mens der endnu er tid. Krav til dig Ja så let skulle det heller ikke være. For at komme i betragtning til et gratis logo skal du gå med til følgende:
Vi vælger at give logoer til dem som umiddelbart vil passe bedst ind som reference til os, hvad det så end vil sige. Jeg skal nok huske at skrive her i tråden, når vi har fundet de 3 Aminoer vi har valgt at give et gratis logo til. De færdige logoer vil samtidig også blive postet her i tråden. Kontakt mig for et gratis logo Hvis du ønsker et gratis logo, kan du skrive en PM til mig her på Amino, eller skrive til kontakt@onmedia.dk Tak for opmærksomheden |
kigger lige med