Jeg har for en måned siden bestilt nogle varer fra en leverandør (Indenfor EU) men jeg har ikke modtaget mine varer.. Jeg nu aftalt med leverandøren at de skal overføre mine penge tilbage til mig.. men det har de så heler ikke gjort.. og nu svarer de heller ikke på mails.. og jeg er blevet ret utålmodig da der er gået en måned og intet er sket..
Hvad gør man i sådan en situation? Hvordan håndterer man svindel??
Østrig.. Hvordan håndterer man sådan en situation? skal man have en advokat. eller kontakter man bare politiet? banken?
Har aldrig været udsat forsådan noget før, så har ingen ide om hvad jeg skal gøre..
Der er ikke så meget du kan gøre for en advokat vil koste dig meget mere end de 1700 kr. Politiet vil henvise dig til at lave et civilt søgsmål. Er pengene overfør via bankoverførsel er der intet at gøre. Har du derimod brugt Dankort er der måske en mulighed for at tilbageføre pengene.
Har du prøvet at ringe til dem? hvad er det for vare du har købt?
Du skal ofentliggøre det overalt i deres nabolag. Sørg for at finde alt om dem og brug det imod dem. Den slags folk skal frem i lyset. Ring til deres syge moster og spørg efter dine penge. der er kun en vej og det er at blive ved med at chikanere dem.
Læg eventuelt et Link til dem. Så skal jeg gerne se på det for dig.
Kan banken ikke hjælpe, så skal du hyre en advokat, hvilket vil koste mere end de 1700 kr., Så er der nok ikke andet at gøre, end blive ved med at rykke for pengene.
Du skal ofentliggøre det overalt i deres nabolag. Sørg for at finde alt om dem og brug det imod dem. Den slags folk skal frem i lyset. Ring til deres syge moster og spørg efter dine penge. der er kun en vej og det er at blive ved med at chikanere dem.
Læg eventuelt et Link til dem. Så skal jeg gerne se på det for dig.
Er det ikke at overdrive lidt, når vi ikke kender årsagen?
Håber ikke det er din normale rykkermetode, for så kan der godt blive langt mellem kunderne, når det kommer frem.