Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

snydt af leverandør.. HJÆLP

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 12
Fra  Nixi.dk Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg har for en måned siden bestilt nogle varer fra en leverandør (Indenfor EU) men jeg har ikke modtaget mine varer.. Jeg nu aftalt med leverandøren at de skal overføre mine penge tilbage til mig.. men det har de så heler ikke gjort.. og nu svarer de heller ikke på mails.. og jeg er blevet ret utålmodig da der er gået en måned og intet er sket..

Hvad gør man i sådan en situation? Hvordan håndterer man svindel??

Hilsen Heba.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Heba

HVor mange penge skylder dig dig?  hvad land er der tale om?

 

 

Fra Valby
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 12
Fra  Nixi.dk Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

lØstrig

Det er måske ikke så mange penge, ca 1700.. men jeg er ny, så det er en del penge for min virksomhed.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

for 1700 Kr er der ikke ret meget at gøre uden det vil koste dig meget mere i udgifter.  hvad land er der tale om?

Fra Valby
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 12
Fra  Nixi.dk Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Østrig.. Hvordan håndterer man sådan en situation? skal man have en advokat. eller kontakter man bare politiet? banken?

Har aldrig været udsat forsådan noget før, så har ingen ide om hvad jeg skal gøre..

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Heba :

Østrig.. Hvordan håndterer man sådan en situation? skal man have en advokat. eller kontakter man bare politiet? banken?

Har aldrig været udsat forsådan noget før, så har ingen ide om hvad jeg skal gøre..

Der er ikke så meget du kan gøre for en advokat vil koste dig meget mere end de 1700 kr.  Politiet vil henvise dig til at lave et civilt søgsmål. Er pengene overfør via bankoverførsel er der intet at gøre. Har du derimod brugt Dankort er der måske en mulighed for at tilbageføre pengene.

Har du prøvet at ringe til dem?  hvad er det for vare du har købt?

 

Mvh

Ravn 

 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Hej.

Du skal ofentliggøre det overalt i deres nabolag. Sørg for at finde alt om dem og brug det imod dem. Den slags folk skal frem i lyset. Ring til deres syge moster og spørg efter dine penge. der er kun en vej og det er at blive ved med at chikanere dem.

Læg eventuelt et Link til dem. Så skal jeg gerne se på det for dig.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Heba :

Østrig.. Hvordan håndterer man sådan en situation? skal man have en advokat. eller kontakter man bare politiet? banken?

Har aldrig været udsat forsådan noget før, så har ingen ide om hvad jeg skal gøre..

Det lyder lidt som om leverandøren er i økonomiske vanskeligheder. Det er de færreste virksomheder der har som mål at snyde deres kunder.
Hvis du har betalt med kreditkort, kan du prøve at lave end indsigelse via din bank.
Kan banken ikke hjælpe, så skal du hyre en advokat, hvilket vil koste mere end de 1700 kr., Så er der nok ikke andet at gøre, end blive ved med at rykke for pengene.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Hej.

Du skal ofentliggøre det overalt i deres nabolag. Sørg for at finde alt om dem og brug det imod dem. Den slags folk skal frem i lyset. Ring til deres syge moster og spørg efter dine penge. der er kun en vej og det er at blive ved med at chikanere dem.

Læg eventuelt et Link til dem. Så skal jeg gerne se på det for dig.

Er det ikke at overdrive lidt, når vi ikke kender årsagen?

Håber ikke det er din normale rykkermetode, for så kan der godt blive langt mellem kunderne, når det kommer frem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis du har betalt med kreditkort kan du få banken til at trække pengene retur 

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)