Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du/i Hornskov og Vindberg Inkasso ?

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja man skal jo være bruger for at skrive noget som helst herinde :)

Min anmeldelse på trustpilot blev fjernet da jeg ikke fik verificeret den i tide... My bad...

Grunden til at jeg nævner TCMS er fordi jeg for det første er tidligere kunde der og så var de nævnt tidligere i denne tråd.

Jeg syntes altså folk herinde er MEGET forpasselige med at have tillid til noget man anmelder positivt,

Straks skaber man uro osv.

Jeg svarede på om man kender Hornskov og Vindberg og det gør jeg jo :) 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

kan se mit indlæg er fuldstændig ændret :O Det må være en moderator..

Beklager men denne tråd giver ingen sammenhæng længere, da dette intet har med mit problem at gøre

Jeg skal ikke bruge dem eller andre inkasso selskaber :) Jeg blev bare kimet ned af dem 3 gange på en mdr og nu vil de tilbyde 1 års gratis service, som jeg har takket nej til..

Beklager, men denne tråd er ikke lige det jeg eftersøgte da den blev oprettet ;) Hvem er det lige der har ændret mit indlæg fuldstændig ?

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

AQUA POWER Randers:

kan se mit indlæg er fuldstændig ændret :O Det må være en moderator..

Beklager men denne tråd giver ingen sammenhæng længere, da dette intet har med mit problem at gøre

Jeg skal ikke bruge dem eller andre inkasso selskaber :) Jeg blev bare kimet ned af dem 3 gange på en mdr og nu vil de tilbyde 1 års gratis service, som jeg har takket nej til..

Beklager, men denne tråd er ikke lige det jeg eftersøgte da den blev oprettet ;) Hvem er det lige der har ændret mit indlæg fuldstændig ?

Du har set at indlægget her er fra 30. August og ikke det nyeste du har oprettet, ik?

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

MIn fejl ;) jeg er bare frusteret over dem stadig.. :(

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

AQUA POWER Randers:
MIn fejl ;) jeg er bare frusteret over dem stadig.. :(
Hvis det, at nogle sælgere der prøver at leve af det de laver, klodser i det og får kontaktet dig 3 gange på kort tid (2 gange kunne måske forklares med at de følte de på vej til en aftale, men 3 er vel lidt rigeligt) kan gøre dig så frustreret, så vil du ende som en dybt frustreret mand - og det vil gå ud over din virksomhed og andreSmile.

Som du har set, har det intet med reklamebeskyttelse at gøre - og jeg tror ikke vi herinde skal ønske en situation hvor sælgere ikke kan kontakte mulige kunder, også både en og flere gange - det er canvas og legitimt, og du skal bare være klar i stemmen og sige - STOP med at ring til mig, få mig slettet fra jeres kartotek - og så er det ærligt og redeligt ikke så voldsom en frustration værd. Du er ikke blevet taget i rxxxx bare blevet kontaktet på en måde du har fundet for ihærdig, af nogen der lever af at sælge sig ind.

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 05:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har snakket med ejeren derinde fra igår (4. opkald) så nu burde de stoppe..

Ringer andre sælgere smider jeg bare på, gider ikke bruge tid på det. kan jo ikke snakke hele dagen væk ;) min telefon er til kundeservice ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

At du er reklamebeskyttet i CVR beskytter dig alene mod henvendelser baseret på cvr-registret. Sælgeren er "dum" at henvise til CVR kunne bare have sagt at det var baseret på lokal telefonbog, dine oplysninger på Amino mv.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 273
Fra  Duet IT Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke noget med at hvis man specifikt frabeder sig at blive ringet op af et firma, så er det ikke lovligt for dem at kontakte dig yderligere? Eller er det kun ved kontakt af privatpersoner?

Jeg kan huske at min kæreste havde en veninde indenfor telemarketing på et tidspunkt, hvor vi kom til at diskutere hvad man måtte og hvad man ikke måtte. Hun fortalte at hvis folk bare smækkede på, så var der intet i vejen for at ringe tilbage senere, da de jo ikke havde udtrykt (ikke med ord i hvert fald) at de ikke ville kontaktes. Det samme var hvis de blot sagde nej tak.

Det var først så snart vedkommende nævnte at de ikke ville kontaktes mere, at deres telefonnummer blev slettet fra deres database.

Jeg bliver egentlig også lidt nysgerrig efter hvordan verden egentligt hænger sammen, da jeg fra tid til anden får opkald som jeg helst vil undvære.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian B:
Er det ikke noget med at hvis man specifikt frabeder sig at blive ringet op af et firma, så er det ikke lovligt for dem at kontakte dig yderligere? Eller er det kun ved kontakt af privatpersoner?

Reglerne for opkald til private (b2c) er meget stramme, men ved b2b har de åbentbart frit spil.

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)