Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger en god skribent! - Webtekster til brugeren

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Forleden satte jeg en opgave på Amino og fik massere af henvendelser, så det er jo dejligt. Nu søger jeg en ny skribent, da min gamle desværre må stå af.

Som start er der tale om en små 5-15 artikler på 200-500 ord, men jeg regner med at skulle bruge 100+ artikler inden nytår, så der er rigeligt at komme efter.

Det du skal kunne:

- Skrive til brugeren. Det er vigtigt du har erfaringer og kan finde ud af at "sælge budskabet".
- Du skal kunne dit grammatik.
- Du skal have et stort ordforråd.
- Du skal være forholdsvist billig.
- Kunne leverer relativt hurtigt.

Jeg ved godt at det er svært at få "forholdsvist billig" ind i denne sammenhæng, men det er opgaver, hvor du ikke behøver at have en cand-merc i dansk og bestemt ikke behøver at have været skribent i 30 år.

Send en PM til mig, hvis du føler at du kan leverer kvalitet til gode priser. Det kan jo være at vi får et godt samarbejde!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej!

- Prøv du at hive fat i de to gutter her; http://jegskriverfordig.dk/

De kan sikkert strikke et godt tilbud sammen til dig!

Ha' en super dag! 

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 18:24

Hvis du vil have variation i teksterne med forskellige forfattere, er velkommen til at kigge på underenplov.dk :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gud ja, nu kom jeg i tanke om dette fede koncept:
https://www.cloudwriter.dk/

- Nu skal jeg nok lade være med at skabe mere larm i tråden!

Held og lykke! 

Fra San Francisco, Californien
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:31

Hej Patrick

Jeg kan ikke få lov til at sende dig en PM desværre, så må skrive her.
Jeg kan det, du efterspørger, og da jeg er ung, tager jeg ikke alverden for mit arbejde. Mit ordforråd er stort, og jeg bruger hver dag masser af tid på at skrive - både professionelle artikler samt diverse skriverier i min fritid. Jeg leverer altid artikler af kvalitet, og så har jeg styr på grammatikken. Send mig en PM med din mail, så vil jeg give dig et tilbud.
Hav en super aften!

Mvh. Celia Schow

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 09:56

Hej folkens.

Tak for alle henvendelserne :-)

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 10:00

Er en 15-årig dreng, der pt. skriver produktbeskrivelser for Basostore.com, som er tilfeds med mig (siger han i hvert fald)

Jeg tager 30 kr. for tekster på 200-250 kr (måske lidt mere, hvis niveauet skal være højere), har min grammatik iorden (12 i retstavning - dansk 9. kl.) og går generelt på opgaverne med stor entusiasme, hvis du kan bruge mig, så giv endelig et kald.

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:48

Hvis du vil være sikker på ordentlig kvalitetssikring, god service og sikker levering, bør du nok kontakte mig.

Jeg har landets bedste hold af freelanceskribenter, og vores kundeliste er lang og tilfreds.

Venlig hilsen

Hans

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 09:27

Hej

Jeg skriver gerne sælgende webtekster for dig, jeg er cand.mag. og lever dels af korrektur og oversættelse, dels af webtekster for virksomheder.

Vi ses i din indbakke.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 10:47

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)