Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seriøst hurtig vækst, søger partner

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Bredsten og Varde
Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Jeg er en erfaren Iværksætter/produktudvikler som søger meget seriøs partner med noget tyngde i form af erfaring eller uddannelse, eller andet, skriv hvis du mener vi er et mach for hurtig succes. Du må gerne bo et sted midt i Jylland, da vi skal mødes ofte.

Jeg har oprettet og drevet en webshop der solgte hår produkter, produceret og udviklet i eget mærke. Webshoppen eksisterede i 5 år. Jeg gik fra at have 50.000kr til at omsætte for 1 mil på 10 måneder, derefter holdte jeg tempoet på 1,2mil pr år og havde 400.000kr til mig selv i løn. Jeg lukkede firmaet pga. stress

Nu er jeg frisk igen, hvis jeg havde kapitalen var Danmark ikke nok, så gjorde jeg samme projekt, bare i EU, med det rigtige budget til oprettelse, vareindkøb, og markedsføring ville jeg kunne lave samme vækst. Virksomheden var sund og markedet er steget i EU, så det er bare igang.

Jeg vil mene at på  en starts kapital på 200.000 kr. vil vi på 1.5 år have omsætning for 3 mil pr. år. derefter. På en større starts kapital, vil væksten være større, men jeg skal beregne tiden og beløbet ud fra flere faktorer, lad mig høre hvad din kapital og dit ønske er, så vil jeg give dig et fornuftigt svar. Jeg har ikke kapitalen, evt. har du eller vi søger den, jeg er sikker på at vi kan få investorer.

Hvorfor jeg er så sikker på det, er at jeg er produktudvikler, og det produkt jeg udviklede solgte på det plan, at der er så stort et marked at det kun er penge til reklame og vareindkøbs beløb der stopper væksten, jeg har analyseret markedet, som er i super vækst i EU nu.

Vi skal arbejde fuld tid uden løn i starten (Vi financierer os selv første halve år, derefter må vi nok kunne begynde at kunne trække ud ti os selv alt efter hvor meget vores investorer har sat i os)

Jeg er også interesseret i personer der vil stille kapital til projektet.

Lad mig endelig høre fra dig.

 

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt Off topic.

Lukkede du bare dit firma med en omsætning på over 1 mill. årligt? hvorfor solgte du den ikke? stress er ikke sjovt at få, men bare at lukke en sund butik ned er vel ikke så fornuftigt?

held og lykke med dit nye firma, det skal nok få succes ;-)

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Fra Bredsten og Varde
Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Ja, jeg satte det til salg og fik tilbud, jeg stod med en kontrakt i hånden og sagde nej, fordi boden var for stor hvis jeg startede tilsvarende. Folk sagde til mig jeg under ingen omstændigheder skulle sælge det, fordi det er et registreret varemærke og konceptet kunne genoptages. Egentligt er det en fordel i dag, da jeg er klar igen, og så ikke har "tidligere mig selv" som konkurrent...Forstår du?

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg med, det var et godt træk synes jeg. Godt at se at du er oven på igen og klar til at fortsætte.

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er s.. godt gået Lisbeth, håber du finder en investor, hvis jeg havde pengene ville jeg slå til da jeg kan se det smarte i det du laver - håber du finder en god partner.

vh Thomas

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 26. Aug 12
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Du skriver store ord !
Hvad hed din webshop ?
Fra Bredsten og Varde
Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil med glæde vise dig tidligere webshops navn, årsregnskaber og statistikker, budget og strategi, samt navnet på det registrerede varemærke, til en samtale, hvis du er en interesseret partner/investor :-)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du give lidt mere info i en PB?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Bredsten og Varde
Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du tro, endeligt også skriv om der er noget specifikt du gerne vil vide, så vender jeg tilbage hurtigst muligt :-)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor i Jylland er du fra? Hvad hedder shoppen? Din baggrund? Hvorfor får du ikke stress denne gang? etc.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)