Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder man leverandører?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Dec 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg overvejer lidt om jeg skulle starte en internetbutik med vente- og babytøj. Jeg ville egentligt også gerne starte en rigtig butik, men det er et lidt for stort skridt for mig nu.

Hvordan finder man leverandører? Nogle mærker kender jeg og kan kontakte selvfølgelig, men der er jo så meget derude. Hvordan finder man frem til det?

På forhånd tak,
Majbritt

Fra Hobro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 20:57
Hej,

jeg har selv for forholdsvis nyligt startet en netbutik med børnetøj. Jeg havde inden jeg gik i gang en ret klar fornemmelse for hvad jeg ville handle med udfra mine interesser - d.v.s. kun bæredygtige/økologiske varer. Jeg brugte derefter ca. 875 timer (ca!) på google med at finde eventuelle producenter og kontaktede dem.

Jeg ved at der er en del mærker der ikke vil være med hvis du kun har netbutik og nogle har krav om i hvilken by/område du er, så der ikke er mange i samme område der sælger samme mærker.

Er der noget tøj du specielt godt kan lide så googl´ mærker, find firmaet bag og kontakt dem. - Og det er en god idé at prøve at finde mærker der ikke kan købes hos alle de andre - led udenlands! Hold øje når du er nogle steder, eller måske møder nogle børn i flot tøj du kan lide...

God fornøjelse, Mette

Mette Osland Pedersen Ko og Ko - Økologi til børn

Økologiske basisvarer til ungerne

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 21:18
Google er helt ok, men prøv evt. at finde forskellige fagmesser i din branche og kig listen igennem af deltagere, det er lidt mere målrettet...har selv fået mange gode leverandører på den måde, selvom jeg ikke var fysisk på den pågældende messe.

/Glenn

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Hobro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 08:19
Hej, fagmesserne er også en rigtig god idé g jeg kom til at tænke på links inde på hjemmesider. Finder du et interessant mærke kan du checke deres forhandleres hjemmesider og siden forhandlernes links, sådan har jeg også fundet interessante ting - både oplysninger og producenter.

Mette

Mette Osland Pedersen Ko og Ko - Økologi til børn

Økologiske basisvarer til ungerne

Fra Holbæk
Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:42
Hej.  Vi har egen butik med bla babytøj og kan tilbyde dig vores eget mærke (0-2år) som er rigtig lækkert tøj i meget høj kvalitet, men til rimelige priser.

Hvis du vil starte egen butik kan vi måske hjælpe økonomisk og administrativt. Hvor i landet bor du ? Du kan se noget af babytøjet på www.silverfox-kids.dk men husk

at det er flottere i virkeligheden end på billederne. Ny kollektion er på vej. Hvis du oplyser emailadresse kan vi sende billeder af flere varer. mvh Silverfox Design, Vig.

email: info@silverfox-design.dk Rene Rohrberg

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)