Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Video: 5 minutter og dit billede er i Googles Søgeresultater (Authorship)

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 8 person

Hej alle

Her er en video til dig:

Få dit billede i søgeresultaterne på 5 minutter!

Authorship er en sindsygt vigtig ting at komme i gang med og at arbejde på at mestre.

Der er ingen tvivl om at authorship bliver en meget vigtig brik i linkbuilding og SEO fremad.

Her er lidt anbefalet læsestof til dig, der vil vide mere:

http://www.seomoz.org/blog/read-but-learn-by-doing-an-approach-to-the-analysis-of-seo-issues-between-authorship-google-plus-and-snippets

http://www.seomoz.org/blog/authorship-google-plus-link-building

http://www.sugarrae.com/affiliate-marketing/authorship-markup-and-affiliate-marketers/

Mvh Anders Saugstrup

PS. Dette er en krydspost fra min hjemmeside og G+. - jeg tænkte at amino også skulle se med :-) 

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 12:28

Super fedt ! har gået og spekuleret over hvordan man fik disse billeder ind.

Dog oplever jeg problemer, med at din video stopper efter 2min og 45 sekunder og har refreshet flere gange.

:: HDMI kabel ::

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 12:31

Laust:

Super fedt ! har gået og spekuleret over hvordan man fik disse billeder ind.

Dog oplever jeg problemer, med at din video stopper efter 2min og 45 sekunder og har refreshet flere gange.

Godt at høre! :-)

Den afspiller fint herfra. Prøv i en anden browser? 

Jeg er til gengæld tvær over at Youtube stadig viser min krystalklare HD video i uklar 360p opløsning! :-)

Mvh Anders Saugstrup

Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 12:33

@Anders, god video! Mht. HD, så er det bare at skifte kvalitet, når man afspiller videoen. :)

Kristian Ole Rørbye

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 12:39

Kristian Ole Rørbye:
@Anders, god video! Mht. HD, så er det bare at skifte kvalitet, når man afspiller videoen. :)

Det fungerer bare ikke - stadig vildt uklart / lav opløsning. Gætter på at youtube stadig behandler videoen.

Mvh Anders Saugstrup

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 13:00

Èn ting er at sætte skidtet op, men hvor lang tid går der så inden Google begynder at vise det i serps?

Har sat det op for en kunde for mere end 2 måneder siden, og der bliver stadigvæk ikke vist billede i serps, og rich snippet tools viser alt er korrekt.

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Skrevet kl. 13:05

Oxkjær:

Èn ting er at sætte skidtet op, men hvor lang tid går der så inden Google begynder at vise det i serps?

Har sat det op for en kunde for mere end 2 måneder siden, og der bliver stadigvæk ikke vist billede i serps, og rich snippet tools viser alt er korrekt.

Jeg ved ikke om Google bliver ved med at ændre noget, for mine rich snippets og stjerner fra GD star rating kommer og går. Nogen dage er de i søgeresultatet og andre dage er de væk.

Fra jeg satte GD star rating ind, gik der under 2 dage før jeg så dem første gang.

Er din side godt besøgt og bliver der jævnligt lagt nyt indhold på siden?

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 13:24

Laust:

Der er en 2-300 unikke besøg om dagen og nyt indhold hver uge, så det er nok ikke der den sejler :-)

Ikke engang på en site søgning er der billede med, det har jeg f.eks. på mit eget site.

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Skrevet kl. 13:58

Oxkjær:

Laust:

Der er en 2-300 unikke besøg om dagen og nyt indhold hver uge, så det er nok ikke der den sejler :-)

Ikke engang på en site søgning er der billede med, det har jeg f.eks. på mit eget site.

Nej, det lyder underligt så.

Du kunne prøve at oprette problemet i den mere tekniske af Amino-forummet, måske nogen kender en løsning. Håber du finder ud af det.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 14:21

Oxkjær:

En uge eller to tager det typisk.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)