PS. Dette er en krydspost fra min hjemmeside og G+. - jeg tænkte at amino også skulle se med :-)
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Super fedt ! har gået og spekuleret over hvordan man fik disse billeder ind.
Dog oplever jeg problemer, med at din video stopper efter 2min og 45 sekunder og har refreshet flere gange.
Godt at høre! :-)
Den afspiller fint herfra. Prøv i en anden browser?
Jeg er til gengæld tvær over at Youtube stadig viser min krystalklare HD video i uklar 360p opløsning! :-)
Mvh Anders Saugstrup
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
@Anders, god video! Mht. HD, så er det bare at skifte kvalitet, når man afspiller videoen. :)
Det fungerer bare ikke - stadig vildt uklart / lav opløsning. Gætter på at youtube stadig behandler videoen.
Mvh Anders Saugstrup
Èn ting er at sætte skidtet op, men hvor lang tid går der så inden Google begynder at vise det i serps?
Har sat det op for en kunde for mere end 2 måneder siden, og der bliver stadigvæk ikke vist billede i serps, og rich snippet tools viser alt er korrekt.
Èn ting er at sætte skidtet op, men hvor lang tid går der så inden Google begynder at vise det i serps?
Har sat det op for en kunde for mere end 2 måneder siden, og der bliver stadigvæk ikke vist billede i serps, og rich snippet tools viser alt er korrekt.
Jeg ved ikke om Google bliver ved med at ændre noget, for mine rich snippets og stjerner fra GD star rating kommer og går. Nogen dage er de i søgeresultatet og andre dage er de væk.
Fra jeg satte GD star rating ind, gik der under 2 dage før jeg så dem første gang.
Er din side godt besøgt og bliver der jævnligt lagt nyt indhold på siden?
En uge eller to tager det typisk.