Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ung iværksætter med godt drive søges(København)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jun 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg er en ung iværksætter på 21 år, med store planer:-) Som alle andre på 21 år.

Jeg har planer om at starte en skobutik i København med tilhørende webshop - Butikken skal sælge moderne sko til unge, der interesserer sig for mode. Skoene skal både være sneakers og pæne sko. Der er hovedsageligt tale om herresko, men dette er endnu ikke fastlagt. Skoene kan være mærker som Fred Perry, Lacoste, Playboy, for at nævne nogle af de mest kendte.

Jeg er gået i gang med projektet, så småt da - Igennem tidligere projekter har jeg erfaret at, det er bedst at flere om et projekt, og ikke stå alene med det. Jeg søger derfor en ung m/k der ligesom jeg er interesseret i sko og iværksætteri. Jeg stiller ingen store krav, har du et godt drive, er mulighederne mange.

Det kræver hårdt arbejde, og det skal du være villig til at tilbyde. Erfaring som iværksætter er selvfølgelig at foretrække, men uanset hvad så kontakt mig.

Der bliver selvfølgelig tale om et partnerskab. Om du er villig til at tilbyde kapital eller ej, har selvfølgelig en betydning for ejerfordelingen. Kapital er altså ikke absolut nødvendigt.

Jeg har besluttet at jeg vil have en parter med fra den spæde start i dette projekt, og altså ikke senere - På den måde kan vi begge præge konceptet fra start.

Jeg har ikke kunnet finde en i mit eget netværk, der passede til dette koncept, så prøver nu AMINO.

Kontakt mig på nikolaj-madsen@jubii.dk.

Jeg har desuden en anden profil her på AMINO, men jeg vil lige holde mig anonym indtil videre mht. dette projekt.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Når du starter denne skobutik, vil du så ikke være så venlig at føre Pirelli sneakers...Jeg har i flere år ville have et par, men de føres meget få steder og på sneakershop.dk er de aldrig i de rigtige størrelser...

Held og lykke med projektet...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)