Jens, Dimitri & Jacob Tak, der fik jeg lige dagens tude-griner ![]() |
Dato: 25-06-2007 16:32:28
Forfatter: Ronni - etrix design
Jens, Dimitri & Jacob
Tak, der fik jeg lige dagens tude-griner
Jeg var slet ikke sjov ? :/
Jens, Dimitri & Jacob Tak, der fik jeg lige dagens tude-griner ![]() |
Jeg var slet ikke sjov ? :/ |
Ok, gudskelov. Jeg troede efterhånden bare det var mig. Det virker som om alle herinde bare ignorerer det. Stor respekt for Amino, det er sgu et høfligt forum. |
Åh hvor godt - LOL Humor skal man ikke gøre grin med. Det kan være sjovt. Nå, men hvis du skal bruge merc. så send mig lige en pm eller noget af det andet :-) med hvad du tænker på. |
mvh Bent
Jo, så skidt da ![]() |
Hvad skal man være på for at have humor Ironi?? og lidt sarkastisk Der findes mange ting Jens "LYKKE" piller, special lavet muffins fra staden??? Ellers så var det for, at vi andre der også kunne bruge noget merch.... Også kunne få gavn af dette INDLÆG.. Bent A: sender en pm eller en mail "hvis man da kan det?" NOGLE FOLK FATTER IKKE HUMOR, Andre gør, smil vær glad, eller .... vær sur og gnaven og håb på det bedste.... |
![]() |
HEHE det vil du ikke vide... men jeg tror jo også de har opfundet LYKKE pillen efter mig. LOL bare for at vende tilbage til indlæget Har fået en PB, (også kaldt pm) på andre sites.... www.je.dk <--- de har simelpthen alt lige det jeg skal bruge ihvertfald Tusinde tak RENEGADE |