Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til ny opfindelse

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejse alle

Jeg har fundet på en ny opfindelse og fået ok fra en rådgiver som synes godt om min ide!

Problemet er bare hvordan jeg kommer videre. Mangler en som kan hjælpe mig rent teknisk og hvordan den kan udvikles! Er ikke skarp på det område!

Nogen som er god til at udvikle en ide til det fungere rent teknisk - i første omgang på tegne niveau!

Håber på nogen som kan hjælpe mig på det område!

Mvh

Maja

Fra Løgstør
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 16:36

PB sendt.

Mvh Henning

Fra Viborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 16:49

Det lyder spændende, selvom du jo sådan set intet fortæller om produktet. Jeg har lavet 3D tegninger og visualiseringer siden 1999 og kan hjælpe dig med at lave en tegning som du kan bruge til at vise dine samarbejdspartnere. Prøv at tage et kig og kontakt mig for en pris.

Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 17:02

Hej Lars!

Tak for svar:-) i første omgang søger jeg en som kan hjælpe med hvordan rent teknisk det kan lade sig gøre!

Når jeg når der til kontakter jeg dig:-)

Kh Maja

Fra Viborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 17:04

Du er altid velkommen Maja - god vind med projektet! :-)

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 17:12

Min anbefaling hvis det er for teknisk, er at droppe ideen, da du lever i Danmark:

1) Patentet kræver du skal bruge meget kapital, og ikke mindst de uhyrlige priser der er på området til rådgivere og såkaldte eksperter, der i sidste ende ikke ved en skid.

2) Produktionen skal flyttes til Østen, her bliver du igen overrendt af "eksperter" der skal tage en stor bid af kagen.

3) Nu leder du nok efter en investor, her bliver du også røvrendt både af halvoffentlige eksperter og private der kuldsejler projektet hvis chancen byder sig.

Taler desværre af erfaring for flere millioner kroner.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)