Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento - Vise pris både inkl og eksl moms

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 58
Fra  Bikein Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har Magento webshop i Version 1.4.2.0, hvor vi lige nu har alle priser vist eksl moms. Hvis vi også gerne vil have vist prisen inkl moms på siden, lige under den anden pris fx, ville det være nemt at lave ? Er det noget man kan klare i backend med nogle indstillinger eller er det noget der skal programmeres ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel,

Det er en ting som man normalt let kan ændre i backend. Jeg har ikke lige en 1.4.2.0 ved hånden, så jeg kan ikke tjekke om det er tilføjet siden da. Så vidt jeg husker burde den også være der.

Du finder den ved at følge denne sti: System -> Konfiguration -> Moms -> Prisvisningsindstillinger -> Ændre dropdown til "Inklusiv og eksklusiv moms"

Flere af de kunder vi har, der både sælger B2C og B2B bruger ovenstående indstilling. Dog skal du nok regne med at style den nye pris lidt, da der ofte ikke er taget højde for det i diverse templates.

Vil tro at en Magento-iværksætter med vokseværk, som du selv, vil få en del ud af at abonnere på vores nyhedsbrev http://wexo.dk/dk/kompetencer/ (tilmeldingsformularen er lige under logoet).

Held og lykke med salget!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)