Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Projekt i københavn søges.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Mar 10
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er.

Efter et stykke tid uden de store projekter opsøger jeg nu igen drømmen om det helt store firma.

Jeg ligger selv inde med en del idéer, men interessen kunne også være i at hvis du/i havde en idé men manglede en nøgle mand til et samarbejde.

Kort om mig:
Jeg har arbejdet med hjemmesider og internettet siden jeg var i starten af teenageårene, og har siden da beskæftiget mig med alt fra programmering og udvikling af hjemmesider, til markedsføring og innovation

I de seneste år har mit fokus været mere over i salg og administration end selve produktionen, og det også den vej jeg gerne vil fortsætte. Jeg kan tilbyde en hel del erfaring og viden omkring markedsføring og salg, samt et netværk af kontakter i alle retninger.

Jeg søger et projekt / en partner i københavnsområdet som ligesom mig har en motivation og ambition om noget stort. Samtidig skal person(erne) kunne tilbyde nogle kompetancer som kan samles i et puslespil med mine. Gerne en selvstændig udvikler der mangler en person som kan få salgene i hus.

Først og fremmest kan jeg tilbyde mig selv som deltid, men henblik på at gå fuldtid når fundamentet er på plads. Dette vil sige jeg kan arbejde før/efter arbejde og i weekenderne. Jeg ser gerne rig mulighed for fysiske møder og ikke rent skype partnerskab. 

Yderligere er jeg forberedt på indskyde penge i en virksomhed/projekt.

Håber at høre fra nogle af jer der ude, og få et par møder op i den nærmeste fremtid.

Mvh.
Casper Fischer 

Email: kontakt@casperfischer.dk
Tlf: 40 54 98 31 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper Fischer du lyder som en frisk gut hvis man kan kalde det det. tror vi tog godt kunne bruge et par timer sammen da jeg selv tænker stort og er 100 procent seriøst omkring at finde en samarbejdspartner. har selv masser af ideer til projekter og masser af ideer til det ene og til det andet tror vi vil passe godt samme da vi begge to har masser. af ideer som du kan diskutere frem og tilbage da du siger du har et netværk i alle retninger og er en god sælger tror jeg vi vil kunne få noget hurtigt op at stå sammen. er selv typen der vil kæmpe for at få et firma op at kører helst hurtigt muligt er typen der vil gå ind for sådan noget og tage det. 100 procent seriøst er selv typen der arbejder 12 timer om dagen for at få det op at stå hvis jeg har forstand på det der skal startes. ellers skal jeg bare sættes ind i det er det noget med computer skulle jeg mene jeg kan bruge rigtig mange timer på det men. angående internet har jeg intet forstand på noget af det er selv fra københavn af og kan se jeg bor lige rundt om hjørnet af hvor du bor men vil også sige at jeg skulle tilbyde inden for noget økonomi har okay styr på økonomi og hvis det går helt galt med dette skulle jeg mene. jeg kan hente hjælp fra en regnskabs chef som jeg har i familien. har også lidt forstand på aktier men er nok mest til marken hvor jeg skal knokle da jeg slet ikke er til papir arbejdet. men helst meget andet vil tror du har netværket og kan sælge og jeg kan arejde 12 timer om dagen tror jeg godt vi kunne mødes et par dage om ugen hvor vi kunne arbejde 1 til 4 timer sammen om dagen kommer an på lektier osv men lad mig høre fra dig om hvad du er til og hvad du ikke er til skulle mene jeg har msser at byde på

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)