|
Jeg har fundet en side på nettet hvor man kan se hvor mange besøgende annoncefirmaet k2m har,jeg vil høre om det er en pålidlig den er,den hedder statbrain.com. Eller er der andre muligheder for at finde oplysninger om dem,da det er ret dyrt at få syn og skøn på deres side. |
hey
jeg har stiftet bekendtskab med firmaet k2m, de er nogle forbandede skiderikker, der udelukkende vil have penge for en dårlig service, jeg prøvede for sjov skyld at få 8 ugers gratis reklame, og jeg nåede så heldigvis at afmelde det, inden de 8 uger var gået, - jeg fik intet ud af deres p.. overhovedet.. men de prøvede alligevel at få mig til at betale næsten 20.000kr, fordi de sagde jeg havde opsagt abonnementet for sent.
og de var temmeligt insisterende, - godt jeg gjorde det i itde, og sendte brevet rekommanderet, og gemte beviserne, - de er kun ude på at stjæle pengene fra dig-... hold dig laaaaangt væk... - ang. din besøgstester, så tror jeg ikke den er særlig pålidelig, prøvede forskellige hjemmesider, hvor resultatet var langt fra virkeligheden, tror den tester domænenavnets funktionalitet, fremfor det aktuelle besøgstal.... :-) ved det ik... prøv www.chart.dk - hvis k2m tør at tilmelde sig der... loool
Bliv gratis medlem