Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ung begynder vil kaste sig ud med affiliate

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 25. Aug 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har igennem det seneste år læst herinde et par gange om ugen for at blive klogere på det hele, mht. iværksætteri. Dog synes jeg aldrig jeg har kunne få det hele med 100% og har vel derfor ikke været mand nok til bare at kaste mig ud i det. Det vil jeg lave om på nu, og vil derfor kaste mig ud i affiliate marketing. Har dog et par ganske korte og simple spørgsmål jeg gerne vil høre svar på (også gerne fra andre under 18) :)

1. Hvilke udgifter kommer der fra webhotels om måneden/året? Findes der uforudsete udgifter?

2. Hvilken måde er nemmest at starte sin side i?  (Har hørt godt om wordpress :))

3. Jeg har prøvet at læse mig frem på de forskellige ads sider men synes det er svært at finde svar. Findes der ads selskaber som betaler til folk under 18?

Det skal lige siges jeg aldrig har programmeret i andet end HTML og flash. :)

Mvh. Cje1

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 13:24

Held og lykke med det. Affiliate marketing er ekstremt spændende, når først man har fået fat i grundprincipperne!

1) om udgangspunkt cirka 50kr for hvert domæne (.dk-domæner, that is) årligt og herudover vel nok 1-200kr for hver 5 websites til webhoteller. Det er sindsygt svært at svare på. Jeg har 10 mindre Adsense-sites på ét webhotel til 120kr om året, mens et andet webhotel til 1.200kr om året kun holder på 2 større websites.

Hop ind på Meebox eller Unitbyte og køb dig et webhotel dér. Det går du ikke galt i byen med.

2) Wordpress by far. Det er nemt og der findes uendeligt mange ressourcer, der kan hjælpe dig videre. Også her på Amino.

3) Ikke nogen mig bekendt. Men har du ikke en forælder eller lignende, hvis navn kontoen kan stå i? Det er en lavpraktisk måde lige at omgå dét på.

Og har du programmeret i html, vil du også meget hurtigt føle dig hjemme i det php-baserede Wordpress.

Læs i øvrigt mit indlæg om at lave et nichesite i praksis med henblik på affiliate- og Adsense-indtjening.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 13:27

3) I parner-ads betingelser står der intet om alder, men det skal betales til en bankkonto, lavet af en person over 18. Dvs. at rent skattemæssigt, mener jeg det kan gå igennem dig, betalingen foregår bare igennem dine forældre :)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 13:39

Det er forholdvis nemt at starte et affiliate site. - Køb domæne og webhotel hos meebox. (Er også meget billigt) 

- Installer wordpress og vælg et gratis theme. 8Jeg plejer dog et købe et theme, da det er betydelige pænere. Tilføj dit indhold og reklamer. partner-ads tillader tilmeldelse under 18, dette bruge jeg (15 år) 

Du er velkommen til at skrive til mig hvis du mangler hjælp

Mvh Simon Andersen

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 13:41

Hejsa:) fedt at du vil begynde på noget! Det er altid cool.

Kan du ikke slå PB til eller logge på chatten:) har lige noget jeg gerne vil snakke med dig omkring. 

Tilmeldt 25. Aug 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:56

Tusind tak for alle svar alt er virkelig brugbart. :D

Christoffer, har slået det til nu. :)

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 14:13

Du er også velkommen til at hente min e-bog "Affiliate marketing for nybegyndere". Den har jeg netop skrevet for at hjælpe sådan nogle som dig i gang. Den er gratis og jeg sender løbende nyhedsbreve om affiliate marketing til dem, som har hentet min e-bog.

I min næste mail fortæller jeg om et linkbuilding værktøj, jeg har brugt i et par år til at skabe gode resultater for mine egne sites. Du og andre interesserede kan få disse mail og min e-bog gratis her.

Held og lykke med dine projekter!

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 14:18

Cje1:
Christoffer, har slået det til nu. :)

Super duper ! :) har skrevet til dig.

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 14:49
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tjek www.onlineindkomst.dk

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 15:28

Wandal.dk:
Tjek www.onlineindkomst.dk

Siden virker ikke ved mig.. 

Skulle også mene du lige har fået feedback med at siden ikke er "god" eller forståelig..

Jeg kiggede via dit oprettede forum, og jeg skrev godt nok ikke, men jeg fandt ikke.... Ideen med din side :-( ? 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)