Jeg har igennem det seneste år læst herinde et par gange om ugen for at blive klogere på det hele, mht. iværksætteri. Dog synes jeg aldrig jeg har kunne få det hele med 100% og har vel derfor ikke været mand nok til bare at kaste mig ud i det. Det vil jeg lave om på nu, og vil derfor kaste mig ud i affiliate marketing. Har dog et par ganske korte og simple spørgsmål jeg gerne vil høre svar på (også gerne fra andre under 18) :) |
Held og lykke med det. Affiliate marketing er ekstremt spændende, når først man har fået fat i grundprincipperne!
1) om udgangspunkt cirka 50kr for hvert domæne (.dk-domæner, that is) årligt og herudover vel nok 1-200kr for hver 5 websites til webhoteller. Det er sindsygt svært at svare på. Jeg har 10 mindre Adsense-sites på ét webhotel til 120kr om året, mens et andet webhotel til 1.200kr om året kun holder på 2 større websites.
Hop ind på Meebox eller Unitbyte og køb dig et webhotel dér. Det går du ikke galt i byen med.
2) Wordpress by far. Det er nemt og der findes uendeligt mange ressourcer, der kan hjælpe dig videre. Også her på Amino.
3) Ikke nogen mig bekendt. Men har du ikke en forælder eller lignende, hvis navn kontoen kan stå i? Det er en lavpraktisk måde lige at omgå dét på.
Og har du programmeret i html, vil du også meget hurtigt føle dig hjemme i det php-baserede Wordpress.
Læs i øvrigt mit indlæg om at lave et nichesite i praksis med henblik på affiliate- og Adsense-indtjening.