Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du en hammerlækker pige/venindepar.. med kørekort!?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Ifm. en kampagne som muligvis bliver skudt i gang i sommer-højsæsonen, skal jeg bruge nogle friske og MEGET goodlooking piger, som faktisk ikke skal andet end af se godt ud bag rattet i en åben "se-mig-bil" - bilen bliver total pakket ind i et budskab - og pigerne skal cruise dagen lang i strategiske områder.

De helt nøjagtige detaljer er ikke på plads - men regner med vi snakker et begrænset antal opgaver, typiske af 6-8 timers varighed - men god timebetaling.

Må meget gerne være veninde-par --- blot SKAL den ene have kørekort. Evt. veninde eller co-pilot behøver ikke have kørekort - men skal være mindst 17-18 år.

Og jeg kan lige så godt kalde en spade for en spade: Pigerne skal se godt ud - simpelthen!

Geografisk snakker i hovedstadsområdet + den jydske vestkyst + Århus/Kolding.

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra København
Tilmeldt 18. Aug 06
Indlæg ialt: 190
Fra  Denker Media - oversættelsesbureau Skrevet kl. 15:06
Du kan eventuelt prøve hos nogle af eventbureauerne, der har promotionpiger til at klare alt fra produktlancering og firmapromotion til releaseparties og arrangementer.

Hos Showpro hjælper de bl.a. med produktlancering, og mon ikke de har et par skønne piger til en herlig omgang cruise.

Hilsen Martin
Denker Media oversættelsesbureau

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 15:27

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Horsens
Tilmeldt 28. Jan 07
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 16:21
efter rudy-frederiksen-sagen bliver man vel nødt til at få pigerne hos et bureau!!

klaus

Fra Rødovre
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 159
Fra  VikarDanmark Skrevet kl. 16:42
Hvor i Danmark skal sådan noget foregå.. bare ca område.

Jeg har nogle gode veninder som bestemt hører til i toppen af kategorien lækre, men om de gider sådan en opgave kan jeg ikke love noget om jo ??

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 16:52
Har skam haft Girlsquad.dk i tankerne, men de koster kassen - nu er det jo ikke ligefrem en opgave der kræver doktorgrad for at udføre - ligeså vel som bureau evt. er for "lokale", dvs. enorme udgifter til transport.

Det drejer sig om helt specifikt: Løkken, Århus, København

MVH 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Rødovre
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 159
Fra  VikarDanmark Skrevet kl. 17:07
ok, Jeg er selv københavner, og det er pigerne jeg tænker på også..

Jeg kan efter weekenden engang prøve at høre om nogle af dem måske skulle være interesserede og er det tilfældet ku jeg få dem til at maile/ringe til dig, så kan i selv tage den derfra. men ingen garantier er stillet, da jeg ikke ved om de gider noget sådan.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)